تقدیر رئیس قوه قضاییه از مدیریت جهادی در سازمان اقتصادی کوثر

نهمین همایش ملی مدیریت جهادی به منظور تقدیر از مدیران برگزیده جهادی کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی کتابخانه ملی ایران برگزار شد.
کد خبر: ۵۷۹۲۴۶
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۲ - 16March 2023

تقدیر رئیس قوه قضاییه از مدیریت جهادی در سازمان اقتصادی کوثربه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای طی سخنانی در نهمین همایش ملی مدیریت جهادی با بیان اینکه تولید ثروت از نگاه اسلام یک ارزش محسوب می‌شود اظهار داشت: اقتصاد مسئله اول کشور است؛ اما آیا به میزان اهمیت این مقوله برای آن ارزش قائل هستیم؟

رئیس قوه قضائیه افزود: امروز اقتصاد ما در مسائل سیاست داخلی و خارجی و فرهنگی و خنثی‌کردن نقشه‌ها و توطئه‌های دشمن تأثیر به‌سزایی دارد.

در پایان این مراسم، برخی مدیران اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۱ مورد تقدیر قرار گرفتند که ناصر فخاری مدیرعامل سازمان اقتصادی کوثر با توجه به عملکرد تحولی، پیاده‌سازی اقتصاد راهنما، ایفای نقش موثر در امنیت غذایی، کمک به شرایط اقتصادی در شرایط تحریمی و بسترسازی برای توسعه رفاه جامعه معزز ایثارگری از جمله مدیران جهادی بود که توسط رئیس قوه قضاییه مورد تقدیر قرار گرفت.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: «اینک که با توکل بر خداوند متعال و حضرت ولی عصر (عج) و بهره‌گیری از رهنمود‌های حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، فضای توسعه و جهاد اقتصادی فراهم گردیده و عرصه برنفوذ خصمانه دشمن تنگ شده است، بر خود می‌بالیم که جناب‌عالی با تکیه بر توان داخلی و بکارگیری مدیریت جهادی در جهت تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی به سوی تعالی کشور گام برداشته و بر مشکلات فائق آمدید.»
انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار