فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از مدیران زحمتکش در سپاه و بسیج است

سردار کریمی گفت:جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است
کد خبر: ۵۷۹۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۲ - 16March 2023

جشنواره مالک اشتر نماد تکریم از مدیران زحمتکش در سپاه و بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» امروز (پنج شنبه)در آیین دوازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه روح الله اظهار داشت: توکل و توسل به خداوند متعال، عمل صالح، تفکر ولایی و جهادی و در کنار مردم‌ بودن رموز موفقیت سپاه و بسیج است و منطق سپاه در گام دوم انقلاب قوی شدن در همه ابعاد است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: سپاه با اتصال به قرآن و کلام ولایت فقيه و در کنار مردم به بزرگی انقلاب اسلامی عمل می کند و به فضل الهی گام دوم انقلاب فصل درخشش ملت ایران در همه ابعاد و گام بلند در راستای رشد و تعالی کشور و افول سلطه گران در برابر انقلاب اسلامی است. 

وی با تشریح برکات جشنواره مالک اشتر سپاه بیان کرد: جشنواره مالک اشتر که مزین به چهره درخشان و بزرگ اسلام و یاور بصیر و فداکار حضرت امیرالمومنین(ع) است، نماد تکریم از خادمین، مدیران و فرماندهان زحمتکش و پرتلاش سپاه و بسیج است که شبانه روزی در راستای خدمت به مردم و دفاع از ارزش های اسلانی تلاش می کنند.

سردار کریمی افزود: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته سالاری مهمترین هدف جشنواره مالک اشتر سپاه است که در این جشنواره علاوه بر اینکه مدیران در رده های مختلف شناسایی و معرفی می شوند از آنها نیز تکریم خواهد شد و این گامی بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده ها است.

وی ادامه داد: بهره گیری از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات و خلاقیت ها و تقویت ظرفیت ها در راستای اجرای هرچه بهتر ماموریت ها از برکات جشنواره مالک اشتر سپاه است.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با تقدیر از زحمات کلیه پاسداران و بسیجیان گفت: بنده به سهم خود با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری جشنواره مالک اشتر از کلیه رده های سپاه و بسیج و خصوصا بسیجیان شجاع و دلاور استان که در طول سال به طور موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی گام برمی دارند، کمال تشکر و قدردانی را میکنم.

وی خاطر نشان کرد: همه زحمات و اقدامات در بسیج که توسط بسیجیان مخلص انجام می شود بسیار ارزشمند و قابل تکریم و تجلیل است و خوشبختانه بسیجیان در همه صحنه ها حضور موثر دارند و بنده از زحمات آنها آگاه هستم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها