مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی:

شهدا مبنای تمام افتخارات ایران اسلامی هستند

ربیعی گفت: شهدا مبنای تمام افتخارات ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش امروز جامعه برگرفته از شجاعت و مجاهدت‌های شهدا است.
کد خبر: ۵۷۹۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳ - 16March 2023
شهدا مبنای تمام افتخارات ایران اسلامی هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، «رضا ربیعی» مدیرکل بنیاد شهید استان مرکزی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری خمین اظهار داشت: تقدیم یک هزار شهید خمین به نظام اسلامی هویت این شهرستان است.
 
وی ادامه داد: رسالت بنیاد شهید پاسداری و صیانت از اهداف و آرمان‌های شهدا و ارائه خدمات به خانواده شهدا است.
 
«حمید کمانکش» فرماندار خمین نیز در این نشست گفت: روسای ادارات شهرستان بودجه‌های گلوبال مصوبات سفر ریاست جمهوری را از اداره کل خود مطالبه کنند.
 
 کمانکش ادامه داد: توجه به مسائل پدافند غیرعامل از سوی دستگاه‌های اجرایی ضروری است، به ویژه در ادارات زیرساختی چراکه بستر خرابکاری در این حوزه فراهم است.
 
وی افزود: فیبر نوری پس از تعطیلات نوروز سال آینده در شهرستان انجام می‌شود و دستگاه‌های اجرایی متقاضی به شهرداری اعلام کنند.
 
فرماندار خمین با تاکید برخدمات درمانی و دارویی به عنوان نیازهای اساسی مردم، بیان کرد: ارائه خدمات درمانی و دارویی در تعطیلات نوروز به بهترین شکل در نوروز سال آینده ارائه شود.
 
فرماندار خمین با انتقاد از دانشگاه علوم پزشکی استان مرکزی به شیوه جابجایی رییس دانشکده علوم پزشکی خمین، گفت: از رییس جدید این دانشکده در شهرستان حمایت می شود اما اعتراض ما نسبت به این شیوه جابجایی همچنان وجود دارد.
 
کمانکش با بیان اینکه ما امانتدار مسئولیتی هستیم که نفعش باید به مردم برسد، افزود: مردمی سازی دولت و ترمیم روابط بین مردم و دولت در دستور کاردستگاه های اجرایی قرار گیرد.
 
فرماندار خمین ادامه داد: امسال برای دستگاه‌های اجرایی پر کار بود و اقداماتی نظیر اصلاح یارانه ها، اصلاح یارانه آرد و نان و کالابرگ الکترونیک را به همراه داشت و اغتشاشات برنامه ریزی شده چندین ماه مدیران ادارات را درگیر کرد.
 
کمانکش تصریح کرد: حضور پرشور و شعور مردم در ۲۲ بهمن سبب امید آفرینی برای دوستداران نظام اسلامی و ناامیدی دشمنان شد.
 
وی از نیروهای امنیتی و انتظامی به منظور برقراری امنیت در چهارشنبه آخر سال تقدیر کرد.
 
فرماندار خمین افزود: پیش‌بینی می‌شود سال آینده، سالی بهترو با گشایش های بیشتر برای ملت پرافتخار ایران باشد.
انتهای پیام/ 
نظر شما
پربیننده ها