دستیار رئیس‌‌جمهور در امر مردمی سازی دولت:

تأکید رئیس‌ جمهور بر حضور نخبگان در کنار هر مسئول ارشد استانی

دستیار رئیس‌‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت با اشاره به تأکید رئیس‌ جمهور بر حضور نخبگان در در کنار هر مسئول ارشد استانی گفت: اگر کارها را به‌عهده مردم بگذاریم، آنها بهترین تصمیم‌ها را خواهند گرفت.
کد خبر: ۵۷۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱ - 16March 2023

تأکید رئیس‌ جمهور بر حضور نخبگان در کنار هر مسئول ارشد استانی

به گزارش دفاع‌پرس از خرم‌آباد، «سیداحمد عبودتیان» دستیار رئیس‌‌جمهور در امر مردمی سازی دولت امروز در جلسه با فرمانداران و مدیران جوان گام دوم انقلاب با تأکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم کارها را به مردم بسپاریم، اظهار داشت: اگر کارها را به‌عهده مردم بگذاریم، مردم بهترین تصمیم‌ها را خواهند گرفت و خودشان مراقب هستند که رانتی در دستگاه‌ها ایجاد نشود.

وی  با اشاره به لزوم حضور مردم در تصمیم‌سازی‌ها افزود: تأکید مقام معظم رهبری بر استفاده از ظرفیت جوانان در کارها این است که جوان منفعت مادی خود را در نظر نمی‌گیرد و بی‌محابا در امور پیش می‌رود.

دستیار رئیس‌‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت  عنوان کرد: ‌ما باید اقشار مختلف مردم را در تمام حوزه‌هایی که تخصص دارند پای کار آوریم و آن‌ها را به رسمیت بشناسیم.

وی بیان کرد: دستاوردهای دولت، زیرساخت‌های ایجادشده و یا تسهیلاتی که پرداخت شده است باید با یک بیان قوی روایت شود تا مردم در جریان امور قرار بگیرند.

عبودتیان با اشاره به تأکید رئیس‌جمهور بر حضور نخبگان در قالب اتاق‌های اندیشه‌ورزی در کنار هر مسئول ارشد شهرستانی، گفت: عزم خوبی در استان لرستان برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب ایجاد شده و از نشانه‌های روشن این عزم انتصاب مدیران جوانی است که دانش فنی کار را نیز دارند.

دستیار رئیس‌‌جمهور در امر مردمی‌سازی دولت تصریح کرد: دولت در استان لرستان این عزم را دارد که هم از تجربه پیشکسوتان استفاده کند و هم با همت، شجاعت و پرکاری جوانان کار را جلو ببرد.

عبودتیان اظهار داشت: جوانان دیگری هم باید به کمک مدیران جوان بیایند تا شعار اصلی دولت سیزدهم که بحث مردمی‌سازی است تحقق یابد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار