ما متحدیم/ نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس:

دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین ذخایر فرهنگی ملت ایران است/ راهیان نور ارتباط نسلی را حفظ می‌کند

شریعتی گفت: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ذخایر فرهنگی ملت ایران دوران غرورآفرین دفاع مقدس است.
کد خبر: ۵۷۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۲ - 01April 2023

دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین دخایر فرهنگی ملت ایران است/ راهیان نور ارتباط نسلی را حفظ می‌کند«مالک شریعتی نیاسر» نماینده مردم مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و تأثیرات تربیتی آن بر نسل جوان اظهار داشت: آنچه که از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی به وضوح دیده می‌شود، حفظ یاد و خاطره شهدا، ایثارگران، جانبازان و رشادت‌های دوران دفاع مقدس است.

شریعتی تصریح کرد: فاصله زمانی که بین نسل جوان دوران دفاع مقدس وجود دارد ممکن است باعث ایجاد غفلت شود، در چنین شرایطی اردوهای راهیان نور و سلسله اقداماتی که در طول سال گروه‌های مختلفی از بسیج، سپاه، ارتش و فراجا برای بازدید از مناطق دفاع مقدس انجام می‌دهند، باعث می‌شود ارتباط نسلی حفظ شود.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: اردوهای راهیان نور فرصتی است که نسل جدید که هیچ درکی حتی در دوران کودکی خود از دفاع مقدس نداشته است، بتواند فضای دفاع مقدس و رشادت‌ها، ایثارگری‌ها، معنویت، اخلاق و ازخودگذشتگی شهدا را درک کنند.

وی افزود: کارکرد اصلی اردوهای راهیان نور باید این باشد که جوانان خودشان را دور از مسیر شهدا نبینند و خود را در مسیر شهدا قرار دهند که خوشبختانه اردوهای راهیان نور سبب شد جریان مدافعان حرم برای نسل جدید به وجود بیاید و نسل جدید هم بتوانند راه شهدا را طی کنند.

شریعتی با بیان اینکه ارزش‌های دفاع مقدس باید نسل به نسل انتقال و توسعه پیدا کند، گفت: یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین ذخایر فرهنگی ملت ایران دوران غرورآفرین دفاع مقدس است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار