رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مطرح کرد؛

استفاده از ظرفیت‌های هلال‌احمر برای کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز

امانی خواستار استفاده از ظرفیت‌های سازمان هلال احمر برای کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروز شد.
کد خبر: ۵۷۹۵۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶ - 18March 2023

استفاده از ظرفیت‌های هلال‌احمر برای کاهش تصادفات جاده‌ای در نوروزبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «داریوش امانی» رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به همراه گروهی از همراهانش، با حضور در ساختمان صلح جمعیت هلال‌احمر با کولیوند، دیدار کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های هلال احمر برای کاهش تصادفات رانندگی شد.

امانی افزود: از جمعیت هلال‌احمر می‌خواهیم برای راه اندازی چادر‌های نماز و استراحت، به سازمان راهداری و حمل و نقل کمک کند تا با استراحت پنج تا ۱۰ دقیقه‌ای رانندگان، میزان تصادفات کاهش پیدا کند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور ادامه داد: در مقابل، هر ظرفیتی که در سازمان راهداری وجود دارد، برای ارائه خدمات بهتر در اختیار جمعیت هلال‌احمر قرار می‌گیرد.

پیرحسین کولیوند رئیس جمعیت هلال‌احمر نیز در این دیدار با اشاره به این که در سال گذشته، ظرفیت‌های اجتماعی هلال‌احمر ارتقا پیدا کرده است، گفت: ما در خدمت مردم هستیم و جزو افتخاراتمان است که برای مردم کار کنیم.

وی با اشاره به دریافت عالی‌ترین نشان بشردوستی توسط هلال احمر ایران و تقدیر رئیس فدراسیون بین‌المللی صلیب سرخ و هلال‌احمر از حضور موثر جمعیت هلال‌احمر کشورمان در زلزله ترکیه، ادامه داد: روحیه خدمت‌رسانی در اعضای جمعیت هلال‌احمر بالاست. اعضای هلال احمر در ایام نوروز در پایگاه‌های ثابت، مکان‌هایی برای استراحت و اقامه نماز مسافران و مکانی هم برای بازی کودکان و آموزش امدادی به آن‌ها درنظر گرفته‌اند تا نوروز با کم‌ترین تصادف به پایان برسد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار