استاندار همدان:

دشمن با رخنه فرهنگی درصدد تغییر رفتار مردم ایران بود

«قاسمی‌فرزاد» گفت: دشمن با رخنه فرهنگی درصدد تغییر رفتار و هویت فرهنگی اسلامی مردم ایران بود که باید این مساله را به صورت فرهنگی و متناسب پاسخ داد.
کد خبر: ۵۷۹۵۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۰ - 18March 2023

دشمن با رخنه فرهنگی در صدد تغییر رفتار مردم ایران بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «علیرضا قاسمی‌فرزاد» استاندار همدان امروز (شنبه) در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، اظهار داشت: برای اجرای فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید از روش‌های نرم و موثر استفاده کرد و همه در این زمینه تابع توصیه‌ها و رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در این راستا هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امر به معروف و نهی از منکر ابتدا باید در دستگاه‌های اجرایی به عنوان الگو مورد توجه قرار بگیرد، افزود: آمادگی اجرای دوره‌های آموزشی امر به معروف و نهی از منکر در استان وجود دارد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن از غفلت‌ها در کشور استفاده کرد، ادامه داد: دشمن با رخنه فرهنگی در صدد تغییر رفتار و هویت فرهنگی اسلامی مردم ایران بود که باید این مساله را به صورت فرهنگی و متناسب پاسخ داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان در اغتشاشات اخیر قصد داشتند از منظر عفاف و حجاب نیز جامعه را دو قطبی کنند و انسجام اجتماعی را در بین آحاد مردم کشور از بین ببرند.

قاسمی‌‌فرزاد با تاکید بر اینکه باید با هرکسی که امیدآفرینی را تبدیل به ایجاد یاس و ناامیدی کند، برخورد کرد، تصریح کرد: وقتی توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شد امنیت و آرامش به جامعه بازگشت.

وی در پایان متذکر شد: برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر باید شرایط اجرای آن را فراهم کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار