ما متحدیم/ مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا:

«راهیان نور» بهترین برنامه تربیتی با نگاه «جهاد تبیین» است

«عباسپور» گفت: یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس با نگاه جهاد تبیین بحث راهیان نور است.
کد خبر: ۵۷۹۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۰ - 19March 2023

«راهیان نور» بهترین برنامه تربیتی با نگاه «جهاد تبیین» استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ «محمد عباسپور» مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا صبح امروز در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد شهدا بویژه شهید مدافع حرم «محمد بلباسی» به عنوان مسئول همیشگی راهیان نور استان مازندران اظهار داشت: ما هر چه داریم به برکت وجود و نفس‌ها و حمایت‌های این شهداست که پایه ریزی بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف راهیان نور انجام دادند.

عباسپور افزود: یکی از کار‌های خوبی که در عرصه راهیان نور انجام شد پیگیری کمیته خادمین دفاع مقدس است که بسیاری از کار‌های عرصه راهیان نور با همکاری و اخلاص و حمایت‌های این خادمین صورت می‌گیرد و این خادمین با حضور در این اردوگاه‌ها در عرصه‌های فرهنگی، اسکان، آشپزخانه و نظافت و ... زحمت می‌کشند.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه کربلا ادامه داد: نگاه خادمین شهدا همان نگاه شهید بلباسی است چراکه شهید بلباسی همیشه خودش را خادم مهمانان و زائرین شهدا می‌دانست و دغدغه و پیگیری حل مشکلات زائرین را داشت.

این مسئول با بیان اینکه شهید بلباسی در هر عرصه که کار بر زمین بود با اینکه مسئولیت استانی داشت، اما آن کار را برعهده می‌گرفت، تصریح کرد: نگاه شهید بلباسی نگاه تربیتی نسبت به مقوله خادمی بود و نگاه همه مجموعه دست اندرکاران راهیان نور هم اینگونه است.

وی با بیان اینکه مسئولیت پذیری، دغدغه داشتن و اخلاص در عمل مهمترین شرط خادمی شهداست، اذعان داشت: این‌ها از برکت شهداست که در فرهنگ غنی دفاع مقدس اعم از ایثار، فداکاری، جهاد، اخلاص و ولایت پذیری در این فرهنگ ساری و جاری بود و با نگاه خادمین در بدنه خادمین شهدای استان مازندران ساری و جاری است.

عباسپور بیان کرد: یکی از بهترین برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در راستای انتقال فرهنگ دفاع مقدس با نگاه جهاد تبیین بحث راهیان نور است و امیدواریم از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

وی خاطرنشان کرد: امسال با استقبال زائر اولی‌ها و جوانان و نوجوانان در یادمان‌های شهدای گمنام هستم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار