مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

هدف اصلی دشمن، مانع تراشی برای حرکت شتابان قطار پیشرفت در کشور است

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن امروزه مانع تراشی برای حرکت شتابان قطار پیشرفت را در کشور هدف قرار داده و در بحث جنگ ترکیبی نیز قصد دارد تا بنیان خانواده اصیل ایرانی را هدف قرار دهد.
کد خبر: ۵۷۹۶۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۸ - 19March 2023

هدف اصلی دشمن، مانع تراشی برای حرکت شتابان قطار پیشرفت در کشور استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در پنجمین یادواره شهدای روستای چیدن از توابع باغملک اظهار داشت: دورانی که روستای شما دارای کمترین امکانات اولیه بود، 5 جوان رعنا از شما کمر همت بستند و برای مبارزه با ظلم و تعدی دشمنان، عازم جبهه‌ها شدند و به فیض شهادت نائل آمدند تا امروزه در سایه امنیت و اقتداری که ماحصل خون همین جوانان است، ما گرد هم بیائیم و یادشان را گرامی بداریم.

وی افزود: خیلی از شما دوران ظلم پهلوی را دیدید و لمس کردید و می‌توانید شهادت بدهید که این مناطق دارای کمترین امکانات اولیه بودند اما امروزه علیرغم تحریم های ظالمانه و مشکلات عدیده اقتصادی شاهد راه و آب و برق و امکانات نسبی خوبی در دورترین مناطق و روستاها هستیم.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن امروزه مانع تراشی برای حرکت شتابان قطار پیشرفت را در کشور هدف قرار داده و در بحث جنگ ترکیبی نیز قصد دارد تا بنیان خانواده اصیل ایرانی را هدف قرار دهد و بانوان ما را با غربزدگی به انحراف بکشاند اما به لطف خون همین شهدا هرگز موفق نخواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان یادآور شد: «زن، زندگی، آزادی» شعار چهل و چند سال گذشته انقلاب ما است ولی دشمنان قصد دارند از این الفاظ به صورت سفسطه گرایانه آنگونه بهره برداری کنند که خودشان می‌خواهند. تاریخ پر فراز و نشیب کشور به اندازه انقلاب اسلامی به بانوان بها نداده است و مصداق واقعی این ادعا حضور همه جانبه بانوان ما در عرصه های مختلف است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار