دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اسفرورین راه‌اندازی شد

با حضور مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، امام جمعه اسفرورین و جمعی از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس شهرستان تاکستان، دفتر مدیریت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان «اسفرورین» راه‌اندازی شد.
کد خبر: ۵۷۹۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۵ - 19March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیین معارفه «مسعود قنبری» به‌عنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش «اسفرورین» صبح امروز (‌یکشنبه) با حضور سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، امام جمعه شهر اسفرورین، «علیرضا بابا» رئیس اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان تاکستان، پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و مسئولان این بخش در دفتر امام جمعه اسفرورین برگزار شد.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این مراسم اظهار داشت: بخش اسفرورین یکی از مناطق شهیدپرور و شاخص استان قزوین است که در دوران انقلاب و دفاع مقدس با تقدیم صدها شهید، جانباز و آزاده دین خود را به نظام ادا کرده است.

وی افزود: دفتر حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس در بخش اسفرورین بنا به درخواست پیشکسوتان، خانواده شهدا و جوانان علاقمند به فرهنگ دفاع مقدس راه اندازی شده است که امیدواریم با افتتاح این دفتر، شاهد تولید آثار فاخر و برگزاری یادواره های بزرگ شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در این منطقه باشیم.

در پایان این مراسم «مسعود قنبری» به‌عنوان مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بخش «اسفرورین» از توابع شهرستان تاکستان معارفه شد.

«اسفرورین» یکی از بخش هاس مهم شهرستان تاکستان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار