دیدار سرهنگ امیری مقدم با خانواده شهید «نصیری» به مناسبت روز شهید

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین از خانواده شهید «اصغر نصیری» بازدید کرد.
کد خبر: ۵۷۹۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۵ - 19March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز (یکشنبه) به مناسبت روز شهید، همراه جمعی از کارکنان این اداره از خانواده شهید «اصغر نصیری» در روستای «یحیی آباد» از توابع شهرستان تاکستان بازدید کردند.

سرهنگ پاسدار «محمد امیری‌مقدم» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در این دیدار ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره معظم شهدا، امنیت، اقتدار و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را مرهون رشادت ها و فداکاری های شهدای معظم دانست و بر ادامه راه شهدای معظم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز تاکید کرد.

وی با اشاره به خباثت‌ها و توطئه های همیشگی دشمنان اسلام و انقلاب گفت: دشمن در تلاش ایجاد یاس و ناامیدی در ملت غیرتمند ایران است، تنها چیزی که می‌تواند دشمن را مأیوس کند روحیه ایثار و شهادت طلبی است چرا که خانواده شهدا پرچمداران راه شهدا و خار چشم دشمنان انقلاب هستند.

سرهنگ امیری مقدم در این دیدار با تجلیل از ایثار و فداکاری جانبازان و صبر و استقامت خانواده‌های آنان، عزت و سربلندی ایران اسلامی را مدیون ایثارگری شهدا، جانبازان و ایثارگران دانست.

در پایان این بازدید ضمن تجدید میثاق با آرمان های شهدا، از خانواده شهید «اصغر نصیری» با اهدای لوح، تجلیل شد.

«اصغر نصیری» یکم بهمن ۱۳۴۴، در روستای یحیی‌آباد از توابع شهر تاکستان به دنیا آمد. پدرش جعفر، کارگر بود و مادرش حاجیه‌خاتون نام داشت. تا پایان دوره ابتدایی درس خواند. به عنوان پاسدار وظیفه در جبهه حضور یافت و سرانجام در سیزدهم آبان ۱۳۶۲، در منطقه «پنجوین عراق» بر اثر اصابت ترکش به کمر، شهید شد؛ یادش گرامی.

انتهای پیام/ نسترن کیماسی سلخوری

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار