مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان:

مهرواره «همدلی» در استان گیلان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «مهدوی» از برگزاری مهرواره همدلی در استان خبر داد و گفت: این مهرواره در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۷۹۷۶۰
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۹ - 19March 2023

مهرواره «همدلی» در استان گیلان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، حجت‌الاسلام «سعید مهدوی» مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: محافل قرآنی بسیار در مساجد و هیئت‌های مذهبی گیلان به مناسبت ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: ۶۲۱ مراسم جزء خوانی قرآن کریم، ۱۲۰ محفل قرآنی، ۲۴۴ جلسات خانگی تلاوت قرآن و ۸۱ کرسی تفسیر قرآن از اهم برنامه‌های ماه مبارک رمضان در سطح گیلان است.

حجت‌الاسلام مهدوی اعزام مبلغ به مناطق محروم را از دیگر برنامه‌های ماه رمضان بر شمرد و بیان کرد: برگزاری محافل قرآنی محله‌محور در بوستان‌ها و پارک‌ها و تفرجگاه‌های گردشگری از دیگر اقداماتی است که در این ماه پر فیض قرآن انجام می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان از برگزاری پویش حال خوب در ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: این پویش با محوریت سوره مبارک محمد (ص) برای سه رده سنی کودک، نوجوان و بزرگسال طراحی شده است.

وی ادامه داد: در این پویش علاقه‌مندان می‌توانند بعد از دیدن محتوای تولید شده از سوره محمد در بستر مجازی، روایت حال خوب خود و یا دیگران را در قالب فیلم، صوت کوتاه، نقاشی و کلیپ کوتاه تهیه و به با شماره‌گیری کد دستوری همراه اول #۳۱۳*و یا با مراجعه به سایت www.pooyeshtelavat.ir ارسال کنند.

وی در ادامه به برگزاری مهرواره همدلی اشاره کرد و افزود: این مهرواره در سه سطح شهرستانی، استانی و ملی برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام مهدوی تقویت رویکرد جهاد تبیین و تبیین عملی، ایجاد و تقویت شبکه کنش‌گران در میان مجموعه‌های مومن، تقویت امید در مردم از طریق حل مسائل‌شان، ترسیم مسیر پیشرفت جامعه با استفاده از ظرفیت‌های دینی و تقویت نگاه محله محور از جمله اهداف برگزاری مهرواره همدلی دانست و گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان که ظرفیت طلایی و فرصت بسیار خوبی برای جلوگیری از بسیاری رذایل همچون بی‌حیایی و بی غیرتی می‌باشد، لازم است نسبت به توطئه جدی دشمنان ایران اسلامی و قوی اعلام خطر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها