ما متخدیم/ حجت‌الاسلام رئیسی:

مسئولان کشور بدانند که هر چه داریم از برکت شهدا است/ راهیان‌نور محلی مناسب برای تلنگر است

رئیس جمهور گفت: مسئولان پشت میز، بدانند که هر چه داریم از شهدا است، پس تلاش کنند گره از کار و مشکلات مردم باز کنند و در راستای شادی آن‌ها بکوشند.
کد خبر: ۵۷۹۸۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۴ - 20March 2023
مسؤولان کشور بدانند که هر چه داریم از برکت شهدا است/ راهیان‌نور محلی مناسب برای تلنگر استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام  والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور در جمع زائران سرزمین‌نور در یادمان شهدای علقمه، اظهار داشت: فضای یادمان‌های راهیان نور محل مناسبی برای تلنگر به همه ما به ویژه مسئولان است، محیطی که شهدا در آن آسمانی شدند و حال آن قابل بیان نیست.
 
حجت‌الاسلام رئیسی عنوان کرد: روایت آنچه بر شهدا و رزمندگان گذشت اکنون می‌تواند به ما یادآور شود که جای جای خوزستان محل شجاعت و ایثار آنها است و دانشگاه ما بداند که امنیت و آسایش و علم و دانش از آن شهداست. 
 
رئیس جمهور گفت: مسئولان پشت میزهایشان بدانند که هر چه داریم از شهدا است، پس تلاش کنند گره از کار و مشکلات مردم باز کنند و در راستای شادی آن‌ها بکوشند.  
 
وی بیان کرد: یادمان‌های شهدا یادگار رزمندگان و حماسه سازی آنها است و باید حفظ شود، مردم ما ترجیح می دهند که به چنین فضا‌های مقدسی در ایام نوروز و سال نو وارد شوند و این مایه افتخار ماست.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار