ما متحدیم/ فرمانده سپاه کربلا:

ناگفته‌های «هفت تپه» به نسل جدید منتقل شود

سردار «مسلمی» گفت: باید حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شیرمردان استانهای شمالی به نسل جدید منتقل شود.
کد خبر: ۵۷۹۹۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۶ - 21March 2023

ناگفته‌های «هفت تپه» به نسل جدید منتقل شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا با حضور در راهیان نور و یادمان شهدای هفت تپه با بیان اینکه هفت تپه قدمگاه شهدا و رزمندگان استان‌های شمالی و مقر لشکر همیشه پیروز ۲۵ کربلا است، اظهار داشت: امروز از این مکان برنامه سال تحویل ۱۴۰۲ به صورت مستقیم به استان مازندرن دیار علویان ارسال می‌شود.

وی با اشاره به اهمیت زنده نگه داشتن یاد شهدا افزود: باید حماسه‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان و شیرمردان استانهای شمالی نقش آفرین در هفت تپه از زیان راویان و رزمندگان دفاع مقدس به نسل جدید منتقل شود.

سردار مسلمی ادامه داد: به برکت وجود شهدای عزیز از جمله شهیدان بلباسی، بریری، رجایی فر، حبیب الله پور و کابلی اولین گام برای احیای این منطقه برداشته شد و به برکت آن رزمندگان و پیشکسوتان ادامه یافت.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه هفت تپه یکی از مکان‌های بسیار ارزشمند برای بیان رشادت‌های رزمندگان استان‌های شمالی بوده به سمع و نظر مردم عزیز و راهیان نور برسانیم، خاطر نشان کرد: سال آینده در نظر است با همکاری سپاه نینوای گلستان حسینیه درخور شأن زائرین ایجاد کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار