رئیس پلیس آگاهی کشور مطرح کرد؛

لزوم رفع دغدغه مردم در حوزه سرقت توسط نیروی انتظامی

سردار قنبری از لزوم رفع دغدغه مردم در حوزه سرقت توسط نیروی انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۱ - 21March 2023
لزوم رفع دغدغه مردم در حوزه سرقت توسط نیروی انتظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد قنبری» رئیس پلیس آگاهی کشور در جلسه قرارگاه نوروزی امام علی (ع) استان کرمانشاه با تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان از زحمات فرمانده و کارکنان انتظامی استان در راستای تأمین امنیت و آرامش شهروندان قدردانی کرد.
 
سردار قنبری با ابلاغ سلام گرم و خداقوت فرمانده کل انتظامی کشور از رضایتمندی شور ستادی فراجا از عملکرد انتظامی استان کرمانشاه خبر داد.
 
رئیس پلیس آگاهی کشور با اشاره به لزوم توجه ویژه به سرقت در دو حوزه پیشگیری و مقابله، تصریح کرد: سرقت نقش مهمی در ارتقا یا کاهش احساس امنیت و جلب اعتماد شهروندان دارد.
 
وی با تاکید بر لزوم رفع دغدغه مردم در حوزه سرقت، ادامه داد: در این حوزه باید علل و عوامل سرقت در ۲ بعد درون سازمانی و برون سازمانی شناسایی شده و تمامی ظرفیت‌ها در راستای پیشگیری و مقابله به کارگیری شود.
 
این مقام ارشد انتظامی در ادامه با اشاره به وقوع سرقت منزل یکی از شهروندان تهرانی و گزارش سرقت مذکور توسط مالباخته به مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری پس از دریافت گزارش مذکور مرقوم فرمودند اداره آگاهی موظف است سارقین را پیدا کند، بروید تلاش کنید و به نتیجه برسید"؛ که با توجه به دستور حضرت آقا شخصاً در منزل شهروند مالباخته حضور پیدا کردم که همین امر و آگاهی فرد شاکی از توجه خاص مقام معظم رهبری به موضوع موجب رضایت قلبی و اطمینان خاطر وی شد.
 
رئیس پلیس آگاهی کشور در بخش دیگری از سخنان خود سرقت، تحول و معیشت کارکنان را مطالبات ۳ گانه و پر تکرار مقام معظم رهبری از فراجا عنوان و گفت: با توجه به مطالبات معظم له سه موضوع ذکر شده به صورت ویژه مورد پیگیری فرمانده کل انتظامی کشور و سایر مسئولان قرار دارد.
 
وی در ادامه بر ضرورت انجام وظیفه دلسوزانه و متعهدانه توسط کارکنان تاکید و بیان کرد: مأموریت‌ها باید به نحوی انجام شود که آرامش و امیدواری را به مردم القا کند.
 
قنبری همچنین کلانتری و پاسگاه‌ها را سرپنجه‌های سازمان فراجا عنوان کرده و بر ضرورت تقویت و سازماندهی این حوزه تاکید کرد.
 
این مقام ارشد انتظامی در خاتمه با بیان اینکه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اولین راه ارتباطی مردم با پلیس است، گفت: این فرایند ارتباطی باید تقویت شود و برنامه ریزی لازم برای نیل به این منظور نیز اندیشیده شده و عملیاتی خواهد شد.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار