حمله هوایی مجدد رژیم صهیونیستی به حلب و مقابله پدافندی ارتش سوریه

همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
کد خبر: ۵۷۹۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰ - 22March 2023

حمله هوایی مجدد رژیم صهیونیستی به حلب و مقابله پدافندی ارتش سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از اسپوتنیک، در تازه‌ترین تحولات تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به خاک سوریه، بامداد امروز (چهارشنبه) منابع خبری از شنیده شدن صدای چند انفجار در آسمان حلب خبر دادند.

یک مقام ارشد امنیتی در گفت‌وگو با اسپوتنیک اعلام کرد «بامداد امروز چهارشنبه پدافند هوایی نیروی هوایی سوریه در پی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی از شهر حلب اقدام به مقابله هوایی و رهگیری کرد.»

مقام امنیتی بلندپایه افزود «پدافند هوایی ارتش سوریه با رهگیری بیشتر موشک‌های رژیم صهیونیستی در آسمان حلب توانست قبل از اصابت موشک‌ها به فرودگاه، آنها را رهگیری و منهدم کند.»

وی در ادامه از اعزام تیم‌های مهندسی ارتش سوریه به محل وقوع حادثه در اطراف شهر حلب به منظور ارائه اخبار رسمی از این تجاوز موشکی خبر داد.

در همین ارتباط، گزارشگر اعزامی اسپوتنیک در لاذقیه همزمان با این تجاوز هوایی رژیم صهیونیستی گزارش داد منابع محلی از شنیده شدن انفجارهای مهیب در آسمان لاذقیه خبر دادند که پدافند ارتش سوریه در امتداد نوار ساحلی این بندر به تجاوز موشکی پاسخ دادند؛ طبق این گزارش هیچ انفجاری در لاذقیه گزارش نشده است.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها