وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی:

رضایت امام خامنه‌ای از خادمان سلامت، پشتوانه‌ای معنوی برای خدمت مضاعف است

عین‌اللهی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار رضایت ایشان در سخنرانی نوروزی از عملکرد خادمان سلامت را مایه مباهات دانست.
کد خبر: ۵۷۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰ - 22March 2023

وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب اسلامی نامه نوشتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی، اظهار رضایت ایشان در سخنرانی نوروزی از عملکرد خادمان سلامت را مایه مباهات دانست.

در متن نامه عین‌اللهی به رهبر انقلاب آمده است:

اظهار رضایت حضرتعالی در بیانات گرانقدر نخستین روز سال در حرم مطهر رضوی نسبت به عملکرد جامعه سلامت از جمله در مهار کرونا، دستاورد‌های علمی و احداث مراکز درمانی، مایه شکرگزاری و مباهات و نشان افتخاری بر لوح ضمیر خادمان سلامت و پشتوانه‌ای معنوی برای اهتمام مضاعف به ادامه مسیر مورد تأیید معظم له در دولت است.

بی‌تردید دستاورد‌های نظام سلامت که به تعبیر حضرتعالی، نشان از اقتدار ملت ایران دارد؛ با مدد الهی، حمایت‌های آن رهبر عظیم‌الشأن و هدایت‌های رئیس جمهور حاصل گردیده است که عنایت مشفقانه آن رهبر عزیز به این دستاوردها، انگیزه مجاهدت خادمان سلامت را افزون‌تر و ایشان را به ویژه در «رشد تولید» که عنوان جهت بخش آن بر تارک سال نو می‌درخشد، در حوزه کالا‌ها و خدمات سلامت محور مصمم‌تر و امیدوارتر می‌نماید.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها