سخنگوی دولت:

جزئیات ساعت کاری ادارات در شب‌های قدر/ ساعت کاری ادارات در ماه رمضان بین ۷ تا ۹ صبح شناور است

بهادری‌جهرمی در مورد تغییر ساعت آغاز به کار دستگاه‌های دولتی توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۵۸۰۱۷۱
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۵ - 24March 2023

جزئیات ساعت کاری ادارات در شب‌های قدر/ ساعت کاری ادارات در ماه رمضان بین ۷ تا ۹ صبح شناور استبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، «علی بهادری‌جهرمی» سخنگو و دبیر هیأت دولت در مورد وضعیت ساعات کاری ادارات و مدارس در ماه مبارک رمضان، گفت: در بند دوم مصوبه‌ای که هیأت وزیران در انتهای سال گذشته برای تعیین ساعات کاری ادارات و دستگاه‌های مختلف موجود در کشور به تصویب رساند، در خصوص ساعت شروع به کار و فعالیت‌های ماه مبارک رمضان هم تعیین تکلیف شده است.

بهادری‌جهرمی افزود: مطابق این بند، ساعت کار کلیه ادارات به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح، با مسئولیت و هماهنگی مدیران مجموعه‌ها و به نحوی که خدمت‌رسانی به عموم مراجعین و مردم با خللی مواجه نشود، مشخص می‌شود؛ البته واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان مانند مراکز بهداشتی از این امر مستثنا هستند.

سخنگو و دبیر هیأت دولت اظهار داشت: شروع به کار دانشگاه‌ها که تغییر نکرده بود و پیش از این هم از ساعت ۸ صبح بود. شروع به کار مدارس هم که با توجه به اینکه ما در استمرار سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۲ هستیم، مطابق روال گذشته می‌تواند باشد و منعی از این حیث وجود ندارد.

وی خاطرنشان کرد: برای روز نوزدهم رمضان که بعد از مراسم شب قدر است و مانند روز‌های ۲۱ و ۲۳ رمضان امسال تعطیل هم نیست، ساعت آغاز به کار ۹ صبح در نظر گرفته شده است.

سخنگوی دولت در پایان تأکید کرد: تمامی مسائل مرتبط با تعیین ساعت کار در ماه مبارک رمضان در مصوبه انتهای سال گذشته هیأت وزیران در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار