رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر اصفهان:

راهبرد ما در جهاد تبیین امید افزایی است

حجت‌الاسلام «مهروی‌پور» گفت: راهبرد ما در جهاد تبیین امید افزایی است زیرا دشمن تلاش می‌کند ضعف‌ها را برجسته‌سازی و جامعه را مایوس کند و برهمین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید ویژه‌ای بر مسأله امید آفرینی دارند.
کد خبر: ۵۸۰۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۲ - 24March 2023

راهبرد ما در جهاد تبیین امید افزایی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «منوچهر مهروی‌پور» رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان در سخنرانی پیش از خطبه‌های این هفته شهر اصفهان، اظهار داشت: شهید سلیمانی معتقد بودن که ایران حرم است و تلاش دشمن ضربه زدن به این حرم است.

حجت‌الاسلام مهروی‌پور افزود: وظیفه اصلی ما شناخت دشمن، شناخت ابزار تهاجم و برنامه‌های او است، زیرا دشمن با تمام امکانات و هجمه ویژه و جنگ ترکیبی به مقابله با جمهوری اسلامی پرداخته است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه این جنگ ترکیبی دارای ابعاد نظامی، امنیتی، اقتصادی، سیاسی و رسانه‌ای است، تاکید کرد: گام مقابله با دشمن آن است که بدانیم دشمن وجود دارد و بعد ابزار دشمن را بشناسیم که امروز یکی از ابزارهای دشمن شایعات و دروغ و تهمت است.

وی اظهار داشت: دشمن برخی از اقشار و گروه‌ها از جمله جوانان و نوجوانان را به صورت ویژه هدف قرار داده است و لذا تلاش می‌کند با تحریف حقایق، خدمت را خیانت و خیانت را خدمت جلوه دهد.

این مقام مسئول تصریح کرد: راهکار اصلی مقابله با این هدف دشمن جهاد تبیین است و در این میدان یکی از لوازم عمل وقت شناسی است زیرا اگر به موقع عمل نکنیم به وظیفه خود عمل نکرده‌ایم تاریخ گواه اقدامات افرادی است مانند توابین که به موقع عمل نکردند و اقدامات بعدی آنها نتیجه نداشت.

مهروی‌پور اضافه کرد: یکی از دلایل اغتشاشات سال گذشته تبیین نکردن اهداف، آرمان‌ها و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی است و لذا پس از تبیین، زن و مرد پشت سر هم به میدان آمدند و از نظام اسلامی دفاع کردند.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: راهبرد ما در جهاد تبیین امید افزایی است زیرا دشمن تلاش می‌کند ضعف‌ها را برجسته‌سازی و جامعه را مایوس کند و برهمین اساس رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر مسأله امید آفرینی دارند.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود ارایه خدمت ویژه به مردم را مهمترین رویکرد شورای اسلامی شهر اصفهان عنوان کرد و ادامه داد: آغاز و تسریع در تکمیل خط دوم مترو، پرداختن به حلقه حفاظتی چهارم و توجه به این مسأله به منظور کاهش بار ترافیکی شهر از جمله در مناطق ۴ و ۱۵ از جمله برنامه‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری اصفهان در این زمینه است.

مهروی‌پور خاطر نشان کرد: در راستای نوسازی ناوگان شهری نزدیک ۳۰۰ اتوبوس جدید خریداری شد و اقدامات دیگری هم در دستور کار است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: در مباحث فرهنگی تاکید شورای اسلامی شهر اصفهان بر حفظ هویت اسلامی، ایرانی و انقلابی بوده و هست و این مسأله نیاز به تقویت دارد.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر به عنوان قانونگذار شهری بر عملکرد شهرداری نظارت دارد، افزود: هر جا که لازم باشد تذکر داده‌ایم ‌و به دنبال افزایش بهره‌بری به ویژه زمینه‌های فرهنگی هستیم و این امر جز با واگذار کردن امور فرهنگی و ورزشی به مردم محقق نمی‌شود به گونه‌ای که مدیریت شهری تنها ناظر و حمایت‌کننده باشد.

مهروی‌پور با اشاره به تصویب بودجه ۲۰ هزار میلیارد تومانی شهرداری اصفهان برای سال جاری تصریح کرد: این بودجه از ۲ درصد به ۱۲.۵ درصد رشد داشته است و در این بودجه علاوه بر کمیت برنامه‌ها، کیفیت را هم مد نظر قرار داده است.

رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان به ویژه برنامه‌های ماه رمضان مجموعه مدیریت شهری اصفهان اشاره کرد و گفت: این روزها به مناسبت ماه‌رمضان جشن‌های و برنامه‌هایی از جمله جزءخوانی قرآن، محافل پاسخ به شبهات در محور چهارباغ و جشن بزرگ روزه اولی‌ها در میدان امام خمینی (ره) تدارک دیده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار