ادعای پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی:

آمریکا بدنبال سرنگونی نتانیاهو برای کاهش تنش با ایران است

پسر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مطالبی را به اشتراک گذاشته که در آن ادعا می‌کند که ایالات متحده از تظاهرات‌ها برای سرنگونی نتانیاهو حمایت مالی می‌کند.
کد خبر: ۵۸۰۳۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۰ - 26March 2023

آمریکا بدنبال سرنگونی نتانیاهو برای کاهش تنش با ایران استبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از جروزالم پست، در ادامه تشدید اختلافات میان آمریکا و رژیم صهیونیستی، این بار «یائیر نتانیاهو»، فرزند نخست وزیر تل آویو ادعا کرده است که وزارت امور خارجه آمریکا بودجه اعتراضات علیه نتانیاهو و تظاهرات ضد اصلاحات قضائی را تأمین می‌کند.

در یکی از توئیت‌هایی که پسر نتانیاهو به اشتراک گذاشته، گفته شده است که آمریکایی‌ها پشت اعتراضات جاری در تل آویو هستند. بر اساس این توییت، آمریکا با به راه انداختن اعتراضات علیه کابینه رژیم صهیونیستی تلاش دارد تا نتانیاهو را برای جلوگیری از تشدید تنش با ایران تحت فشار قرار دهد.

در توییتی که پسر نتانیاهو منتشر کرده، آمده است: «وزارت امور خارجه آمریکا پشت اعتراضات در اسرائیل با هدف سرنگونی نتانیاهو برای انعقاد توافق با ایرانی هاست. آیا چیزی بنام شین بت وجود دارد؟»

او سپس توییت دیگری را به اشتراک گذاشت که در آن ادعا شده بود وزارت خارجه ایالات متحده در تلاش است تا کابینه نتانیاهو را سرنگون کند.

پیشتر هم حدود یک ماه پیش، پسر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در توییتی نوشته بود که گروه‌های معترض در تل آویو تروریست‌های داخلی هستند. او در آن زمان با خطاب قرار دادن معترضان به تغییرات قوانین قضائی در تل آویو نوشت: «آن‌ها معترض نیستند. آن‌ها آنارشیست هم نیستند. آن‌ها تروریست هستند. یک وضعیت هرج و مرج خشونت‌آمیز در اینجا به وجود آمده است که توسط جنایتکاران و میلیاردر‌های شرور تأمین مالی می‌شود. این تروریسم داخلی است. حتی اگر زمان بگذرد، در نهایت آن‌ها به خاطر همه جنایاتشان محاکمه خواهند شد.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار