مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین:

پیشکسوتان دفاع مقدس الگوی ایستادگی و مقاومت برای نسل آینده هستند

سرهنگ پاسدار امیری مقدم گفت: پیشکسوتان دفاع مقدس الگوی ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند.
کد خبر: ۵۸۰۶۳۸
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴ - 29March 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین، به همراه سرهنگ «یوسف یعقوبی» مسئول پیشکسوتان اداره کل حفاظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین ظهر امروز با پیشکسوت دفاع مقدس «محمد رضا صابران» دیدار کردند.

در این دیدار سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین اظهار داشت: پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان ایرانی باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند.

وی ادامه داد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با تاسی از امام حسین(ع) به قیام علیه ظلم و استکبار پرداختند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر اررشهای دفاع مقدس استان قزوین: پیشکسوتان بهترین الگوهای ایستادگی و مقاومت برای ملت و نسل آینده هستند و امروز جوانان و نوجوانان ایرانی باید پیشکسوتان را الگوی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب قرار دهند تا با تمام توان رو به جلو حرکت کرده و زمینه پیشرفت کشور در تمام ابعاد فراهم شود.

سرهنگ پاسدار امیری مقدم در پایان خاطر نشان کرد: اگر ما تجربیات هشت سال دفاع مقدس و آن ایثار و گذشت‌ها را ملاک قرار دهیم از موانع و مشکلات امروز که دشمن برای ما پهن کرده نیز به‌راحتی عبور خواهیم کرد چرا که امروزه دارای ظرفیت و تجربه زیادی هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار