نماینده ولی فقیه در استان کرماشاه:

اعتکاف موقعیت ویژه بندگی را ایجاد می‌کند

آیت الله «علما» گفت: اعتکاف موقعیت ویژه بندگی را ایجاد می‌کند و باید از این موقعیت استفاده کرد و باید بدانیم هر چه اسلام دستور داده ارزشمند و خوب است زیرا اسلام عاقبت کار را در نظر می‌گیرد.
کد خبر: ۵۸۰۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۴ - 29March 2023

اعتکاف موقعیت ویژه بندگی را ایجاد می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرماشاه امروز در جلسه شورای اعتکاف که با حضور برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی برگزار شد اظهار داشت: از آئین اعتکاف به عنوان موقعیت ویژه بندگی خصوصاً برای جوانان یاد کرد.

وی افزود: اعتکاف و ایام عاشورا ۲ موقعیتی هستند که مقام معظم رهبری بر تبیین آن اصرار دارند و باید بدانیم هرچند تعداد اندکی ممکن است سست حجاب باشند اما عموم مردم تابع دین و اعتقاداتشان هستند باید همت کنیم تا این آئین ارزشمند را اجرا کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرماشاه تصریح کرد: اعتکاف موقعیت ویژه بندگی را ایجاد می‌کند و باید از این موقعیت استفاده کرد و باید بدانیم هر چه اسلام دستور داده ارزشمند و خوب است زیرا اسلام عاقبت کار را در نظر می‌گیرد.

«عباس سروری» مسئول کانون اعتکاف کرمانشاه با ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری این آئین معنوی گفت: انتظار داریم امسال استقبال خوبی از مراسم اعتکاف در شهر کرمانشاه شاهد باشیم.

وی افزود: برای برگزاری برنامه اعتکاف امسال «مسجد جامع» برای خواهران و «مسجد حاج شهباز خان» ویژه برادران منظور شده است.

با اینکه مساجد عماد الوله، مسجد النبی (ص) طاق بستان و مسجد آیت الله بروجردی هم آماده استقبال از مؤمنین است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها