فرمانده نیروی زمینی ارتش: به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهیم داد

امیر حیدری از آمادگی کامل نیرو‌های زمینی ارتش برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: ما به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.
کد خبر: ۵۸۰۸۵۳
تاریخ انتشار: ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵ - 31March 2023

به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهیم دادبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه بهره‌برداری از مجتمع رفاهی و زیارتی مهر ولایت ارتش در قم اظهار داشت: طرح واگذاری مسکن از امسال برای افراد دارای ۲۹ سال سابقه، سال آینده برای کارکنان دارای ۲۸ سال سابقه و از ۱۴۰۳ به‌صورت به‌روز انجام خواهد شد تا همه کارکنان پیش از بازنشستگی صاحب خانه شوند.

وی همچنین از احداث ۲۳ هزار واحد مسکونی سازمانی در برخی از شهر‌ها خبر داد و افزود: سیاست ارتش بر این است که کارکنان هیچ مشکل مسکن نداشته باشند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در ادامه از آمادگی کامل این نیرو‌ برای مقابله احتمالی با هرگونه تهاجم خبر داد و گفت: امروز نیروی زمینی ارتش در بهترین شرایط و آمادگی تجهیزاتی و انسانی قرار دارد و به هرگونه تهاجمی در کسری از ثانیه پاسخ کوبنده خواهد داد.

امیر حیدری در پایان خاطرنشان کرد: به ملت ایران اطمینان می‌دهیم که نیروی زمینی ارتش هرگز اجازه نخواهد داد کج‌اندیشان نگاه چپ به این آب و خاک داشته باشد.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها