اعلام رمز عملیات «بیت‌المقدس ۴» به رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع)+ صوت

اخیراً صوتی بعد از ۳۴ سال برای اولین‌بار منتشر شده است که سردار «علی فضلی» به‌عنوان فرمانده لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) در آن، رمز عملیات «بیت‌المقدس ۴» را به نیرو‌های خود اعلام می‌کند.
کد خبر: ۵۸۰۸۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۲:۳۶ - 01April 2023

به گزارش خبرنگار ساجد دفاع‌پرس، عملیات «بیت‌المقدس ۴» پنجم فروردین سال ۱۳۶۷ با رمز مبارک «یا اباعبدالله الحسین (ع)» در محور «حلبچه- شاخ شمیران» به فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آغاز شد و تا هفتم فروردین ادامه پیدا کرد.

لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع) یکی از یگان‌های عمل‌کننده در این عملیات بود که سردار سرتیپ پاسدار «علی فضلی» فرماندهی آن را بر عهده داشت. در همین راستا اخیراً صوتی بعد از ۳۴ سال برای اولین‌بار منتشر شده است که سردار فضلی در آن، رمز عملیات را به نیرو‌های خود اعلام می‌کند.

اگرچه رمز عملیات بیت‌المقدس ۴، «یا اباعبدالله الحسین (ع)» اعلام شده است؛ اما سردار فضلی در این صوت رمز عملیات را «یا امام سجاد (ع)» اعلام می‌کند. این درحالی است که روز قبل آن مصادف با ولادت حضرت سیدالساجدین زین العابدین (ع) بود.

بسم الله الرحمن الرحیم

لا حول و لا قوة الا بالله

رزمندگان عزیز اسلام، سربازان آقا امام زمان (عج)، یاوران امام امت با رمز مقدس یا امام سجاد (ع) به صدامیان کافر بتازید، خدا پشت پناه‌تان باشد.

اعلام رمز عملیات «بیت‌المقدس ۴» به رزمندگان لشکر ۱۰ سیدالشهداء (ع)+ صوت

انتهای پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار