سردار رادان:

ملت ایران ازخودگذشتگی مردم کرمانشاه را در دفاع مقدس فراموش نخواهند کرد

فرمانده فراجا گفت: مردم ایران نیز سلحشوری و ازخودگذشتگی هموطنان خود در کرمانشاه خصوصاً در دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.
کد خبر: ۵۸۰۹۳۹
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۴ - 01April 2023

مردم ایران از خودگذشتگی مردم کرمانشاه در دفاع مقدس را فراموش نخواهند کرد به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «احمدرضا رادان» امروز در بدو ورود به کرمانشاه و در دیدار با استاندار و اعضای شورای تأمین استان کرمانشاه، اظهار داشت: همدلی میان نیروهای مسلح ظرفیت بسیار خوبی برای ارتقا امنیت کرمانشاه به شمار می‌رود که باید هرچه بیشتر تقویت شود.

فرمانده کل نیروی انتظامی با اشاره به همدلی خوبی که میان نیروهای مسلح در کرمانشاه وجود دارد، گفت: مردم کرمانشاه مدافع خوبی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

وی با اشاره به امنیت مطلوب کرمانشاه، افزود: همدلی و انسجام میان مسئولان استان می‌تواند امنیت موجود را پایدارتر کند و همین امنیت پایدار زمینه رشد و توسعه این استان مرزی را فراهم آورد.

فرمانده کل فراجا با تمجید از مردم کرمانشاه، تصریح کرد: مردم این دیار شهید پرور همواره مدافع خوبی برای انقلاب و نظام اسلامی بوده‌اند.

رادان خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در چهل و چهار سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هر زمان که لازم بوده از دستاوردهای آن دفاع کرده و به دشمنان اجازه دست یابی به اهدافشان را نداده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ایران نیز سلحشوری و از خودگذشتگی هموطنان خود در کرمانشاه خصوصاً در دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.

رادان در پایان گفت: ان شاالله مسائل و مشکلات این دیار قهرمان پرور را در مرکز کشور دنبال و تلاش خواهیم کرد که شرایط بهتری برای مردم ولایت مدار کرمانشاه رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار