پیام تسلیت گردان‌های عزالدین قسام به سید حسن نصرالله

گردان‌های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس با ارسال پیامی برای سید حسن نصرالله، شهادت جمعی از شهروندان بیگناه لبنانی در جنایت اخیر تروریست‌های تکفیری در برج البراجنه را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ - 15November 2015

پیام تسلیت گردان‌های عزالدین قسام به سید حسن نصرالله

به گزارش گروه سایر رسانه های خبرگزاری دفاع مقدس، در پیام گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس خطاب به سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان آمده است : جناب برادر و رهبر، دبیرکل حزب الله حضرت آقای سید حسن نصرالله و برادرانش در رهبری و مقاومت اسلامی، سلام بر شما باد، با دلهایی آکنده از ایمان به قضا و قدر الهی، برادرانتان در فرماندهی گردانهای عزالدین قسام، به جنابعالی و خانوادههای شهدا و مجروحان حادثه جنایتکار اخیری که دستان سیاه مرتکب شد، تعزیت و تسلیت عرض میکنیم، ما امتی هستیم که تقدیر آنها اینگونه رقم خورده که همواره درهای شهادت به رویشان باز باشد.

شهادت نعمتی است که خداوند به بندگان خاص خود عنایت میکند. ما حادثه اخیر را از یک بعد دیگر میبینیم و آن را به مثابه تجدید اعلان ثبات در راه طرح جهاد و وفاداری به مقاومت در مراسم روز شهید و همچنین آن را به مثابه دعوت مجدد از عقلا برای بررسی دقیق دلایل شکلگیری اولیه این طاعون سیاه یعنی خوارج دوران معاصر قلمدا میکنیم.

در پایان این پیام، فرماندهان گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) برای شهدای انفجارهای تروریستی اخیر بیروت، رحمت و غفران الهی و برای خانوادههای آنها صبر و اجر مسئلت کردهاند.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار