در جمع خبرنگاران مطرح شد

نظر سردار نقدی درباره فراخوان عمومی برای اعزام مدافعان حرم

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اگر قرار باشد فراخوان عمومی برای دفاع از حرمین شریفین اهل بیت(ع) اعلام شود، تعداد اتوبوس‌های موجود در کشور برای اعزام نیروها کافی نخواهد بود.
کد خبر: ۵۸۵۲۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۴ - 17November 2015

نظر سردار نقدی درباره فراخوان عمومی برای اعزام مدافعان حرم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در حاشیه مراسم چهلمین روز شهادت سردار همدانی که عصر امروز در حسینیه فاطمةالزهرا(س) سپاه تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جبهه مقاومت در سوریه گفت: وضعیت این جبهه در سوریه از نظر سیاسی و مقاومت در برابر تکفیریها مستحکمتر از گذشته شده است.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج، دلیل این موفقیت را مشارکت ایثارگونه جوانان سوری دانست و افزود: این موضوع باعث شده که در کنار موفقیتهای سیاسی جبهه مقاومت، پیشرویهای نظامی خوبی نیز بهدست بیاید.

سردار نقدی درباره سخنان اخیر وزیر امور خارجه عراق  مبنی بر احتمال اقدام تروریستی داعش در ایران نیز اظهار داشت: 36 سال است که ایران در معرض تهدید قرار دارد، و طرح اینگونه تهدیدها از سوی داعش، کاری صهیونیستی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین درخصوص احتمال اعزام نیرو به سوریه و عراق نیز گفت: اگر قرار باشد فراخوان عمومی برای دفاع از حرمین شریفین اهل بیت(ع) اعلام شود، تعداد اتوبوسهای موجود در کشور برای اعزام نیروها کافی نخواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار