سردار جعفری در بازدید از یکان‌های حاضر در رزمایش الی بیت‌المقدس:

آمادگی نیروهای بسیج برای مبارزه با استکبار در عالی‌ترین سطح قرار دارد

فرمانده کل سپاه گفت: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار باید این اقتدار و عظمت بسیج را ببینند؛ تا فکر احمقانه‌ای به مغزشان وارد نشود.
کد خبر: ۵۸۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰ - 20November 2015

آمادگی نیروهای بسیج برای مبارزه با استکبار در عالی‌ترین سطح قرار دارد

به گزارش خبرنگار اعزامی دفاع پرس، سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران پس از بازدید از رزمایش الی بیت المقدس، آمادگی نیروهای بسیج برای نبرد تمامعیار و مردانه با استکبار جهانی را در عالیترین سطح ارزیابی کرد.

سردار جعفری با تأکید بر اینکه آمریکا باید چشمانش را باز کند، افزود: استکبار جهانی و در رأس آن آمریکای جهانخوار باید این اقتدار و عظمت بسیج را ببینند؛ تا فکر احمقانهای به مغزشان وارد نشود.

بر اساس گزارش دفاع پرس، در این رزمایش از سپاه علی بن ابیطالب(ع) استان قم، 20 گردان شامل 10 گردان امام حسین(ع) و 10 گردان بیتالمقدس، از سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز، 20 گردان شامل 10 گردان امام حسین(ع) و 10 گردان بیتالمقدس، از سپاه سیدالشهدا(ع) (استان تهران)، 27گردان شامل 12 گردان امام حسین(ع) و 15گردان بیتالمقدس، از سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان، 15گردان شامل 10 گردان امام حسین(ع) و 5گردان بیتالمقدس، از سپاه روح الله استان مرکزی، 28گردان شامل 13گردان امام حسین(ع) و 15گردان بیتالمقدس، حضور دارند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار