با حضور سردار «کوشکی جهرمی» انجام شد؛

برگزاری جلسه شورای حفظ آثار دفاع مقدس در 5 شهرستان فارس

همزمان با ایام گرامیداشت فتح خرمشهر و دهه کرامت جلسه شورای حفظ آثار دفاع مقدس با حضور سردار «کوشکی» در پنج شهرستان استان فارس برگزار شد.
کد خبر: ۵۹۲۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۳ - 26May 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «سعید کوشکی جهرمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس با حضور در شهرستان های لامرد، مهر، خنج،  قیروکارزین و جهرم در جلسه شورای حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس این شهرستان‌ها که با حضور مسئولین و اعضاء شورای تشکیل شد شرکت کرد.

در این جلسه‌های شورا حفظ آثار دفاع مقدس شهرستان‌ها، موضوعاتی اساسی چون یادمانهای شهدای گمنام، تدوین کتاب نقش آن شهرستان در دفاع مقدس، طراحی و نصب تمثال شهدا در سطح شهرها،  بررسی مصوبات جلسه‌های گذشته شورا و همچنین بررسی موضوعات مختلف حوزه دفاع مقدس در شهرستان‌ها مورد بررسی و تصمیمات لازم در موضوع های فوق گرفته شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس که از سوم تا پنج خردادماه در شهرهای لامرد، مهر، خنج، قیروکارزین و جهرم حضور داشت ضمن بازدید از یادمانهای شهدای گمنام شهرهای یاد شده در جهت تکمیل و ساخت یادمانها در شورای حفظ آثار شهرستان‌ها تاکید نمود و در خصوص کمک‌های که جهت بهره برداری و تکمیل یادمانها اختصاص داده می‌شود توضیحاتی ارائه کرد و خواستار استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی در جهت تکمیل یادمانها از سوی مسئولین شهرستان‌ها شدند.

سردار کوشکی تاکید کردند: یادمان‌های شهدای گمنام باید به مرکز فرهنگی و قطب فرهنگی تاثیرگذار در شهرستان‌ها تبدیل شود و در این راستا باید مسئولین همت لازم را در جهت تامین امکانات رفاهی برای عموم مردم در نقاط یادمانها داشته باشند.

وی تصریح کرد: مسئولین شهرستانها نسبت به مسائل حوزه دفاع مقدس و فرهنگ ارزشمند و نجات‌بخش دفاع مقدس توجه ویژه ای داشته باشند چرا که بسیاری از مشکلات موجود در جامعه امروزی با تکیه و توجه به فرهنگ غنی دفاع مقدس و الگوگیری از آن میتوان غلبه کرد و نسل اینده را در برابر دشمنان بیمه نمود.

سردار کوشکی در این سفرها ضمن حضور و سخنرانی در مراسم‌های بزرگداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در این شهرستان‌ها با تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و رزمندگان، دیدار و با اهداء لوح سپاس از رشادت‌ها و جانفشانی‌های آنها در دوران دفاع مقدس تجلیل کردند.

انتهای پیام/ رسول رحمتی اصل

نظر شما
پربیننده ها