جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش:

ضرورت حمایت همه‌جانبه از نخبگان پدافندی/ امنیت کامل در مرزهای هوایی کشور برقرار است

امیر سرتیپ الهامی با اشاره به نقش نخبگان پدافندی در پاسخ به رشد و توسعه تجهیزات پدافندی، گفت: امروز استعداد‌های درخشانی در مجموعه‌ی قشر جوان به‌ویژه در بدنه نیرو‌های مسلح وجود دارد که باید برای حفظ، جذب و توانمندسازی این قشر از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها استفاده کرد.
کد خبر: ۵۹۳۵۰۱
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۸ - 01June 2023

ضرورت حمایت همه جانبه از نخبگان پدافندی/ امنیت کامل در مرزهای هوایی کشورمان برقرار استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا الهامی» جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش صبح امروز از منطقه و گروه پدافند هوایی شمال غرب ارتش بازدید کرد و توان عملیاتی و آمادگی دفاعی این یگان‌های پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر الهامی بر ضرورت حمایت همه‌جانبه از نخبگان پدافندی تاکید کرد و گفت: امروزه نگاه ویژه‌ای به حوزهٔ طراحی و تولید سامانه‌های پدافندی در کشور وجود دارد.

وی با اشاره به نقش ارزنده مهندسان و متخصصان فنی پدافندی کشورمان در راستای ارتقا امنیت و قدرت بازدارندگی کشورمان، اظهار داشت: پدافند هوایی همانگونه که در دوران دفاع مقدس تاریخ ساز شد بویژه در دو دههٔ اخیر هم حماسه‌های بی بدیل و مهمی را خلق کرده است.

جانشین فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با اشاره به نقش نخبگان پدافندی در پاسخ به رشد و توسعه تجهیزات پدافندی، گفت: امروز استعداد‌های درخشانی در مجموعهٔ قشر جوان به‌ویژه در بدنه نیرو‌های مسلح وجود دارد که باید برای حفظ، جذب و توانمندسازی این قشر از تمامی ظرفیت‌ها و بستر‌ها استفاده کرد.

امیر الهامی با تاکید بر اینکه امنیت کامل درمرز‌های هوایی کشورمان برقرار است، گفت: ماحصل تلاش‌های کارکنان پدافند هوایی در رصد و کنترل شبانه‌روزی آسمان کشورمان موجب آسودگی خاطر و آرامش هموطنان عزیزمان شده است.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار