معاون اقتصادی رئیس جمهور:

۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران است

«رضایی» گفت: ۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۵۹۳۸۸۲
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۱ - 03June 2023

۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رئیس جمهور امروز (شنبه) در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه سمنان در دفتر امام جمعه این شهر، اظهار داشت: امام خمینی (ره) چهره برجسته جهانی است.

وی با یادآوری سالروز ۱۵ خرداد و گرامیداشت یاد امام خمینی (ره) گفت: استان سمنان در عرصه خدمت به انقلاب و دفاع مقدس شجاعانه و مخلصانه حضور داشت. ۱۵ خرداد نقطه عطف خودشناسی ملت ایران و جرقه شکل‌گیری انقلاب اسلامی است.

معاون اقتصادی رییس جمهور با اشاره به محاصره خرمشهر و از جان گذشتگی جوانان در آزادسازی خاک وطن بیان کرد: مردم سمنان با فداکاری خود از سقوط کرمانشاه جلوگیری کردند و اقتدار و عزتمندی جمهوری اسلامی ایران مرهون خون پاک شهدا است. کشور با انباشتگی مشکلات بیش از ۴۵ سال و حتی قبل از رژیم پهلوی مواجه است و حل مشکلات با اهتمام ویژه پیگیری می‌شود.

رضایی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بهبود شاخص‌های اقتصادی افزود: اصلاح در بخش‌های مختلف مانند ساختار بودجه، حمایت از تولید و سرمایه‌گذاری، با اهتمام ویژه در شورای عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا پیگیری می‌شود. با افزایش حوزه اختیارات سران قوا از طریق شورای عالی، تحولات اقتصادی خوبی در کشور رخ خواهد داد.

رضایی با اشاره به غفلت تاریخی استفاده از ظرفیت جوانان فعال در دفاع مقدس گفت: اگر ظرفیت سه میلیون جوان آبدیده که در هشت‌سال جنگ تحمیلی نقش‌آفرینی کردند، استفاده می‌شد امروز شاهد مشکلات در کشور نبودیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار