معاون اقتصادی رییس جمهور:

برای حل مشکل آب باید برنامه بلندمدت طراحی کرد

«رضایی» با بیان اینکه ایران امروز با تنش آبی در سراسر کشور مواجه است، گفت: برنامه کوتاه‌مدت برای حل این معضل، خوب است؛ ولی باید برنامه بلندمدت داشت تا در آینده مردم دیگر مشکل آب نداشته باشند.
کد خبر: ۵۹۳۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳ - 03June 2023

اختیارات رهبر معظم انقلاب به سران قوا می‌تواند کشور را ۲۰ سال جلو ببردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از سمنان، «محسن رضایی» معاون اقتصادی رییس جمهور  امروز (شنبه) در سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقام معظم رهبری اختیاراتی به سران سه قوه دادند تا تحولات اقتصادی سرعت بگیرد و اصلاحات عمیق اقتصادی ایجاد شود. برداشت من از اراده ایشان این است که اگر سه قوه دست به دست هم بدهند، با این تفویض اختیارات، اقتصاد ایران ۲۰ سال به جلو کشیده می‌شود و تحولات بزرگی برای کشور شکل می‌گیرد.

معاون اقتصادی رییس جمهور به وضعیت آب در ایران اشاره و خاطرنشان کرد: ایران امروز با تنش آبی در سراسر کشور مواجه است، برنامه کوتاه‌مدت خوب است، ولی باید برنامه بلندمدت داشت. باید برنامه‌ای داشت که ۲۰ سال آینده مردم دیگر مشکل آب نداشته باشند.

رضایی با اشاره به اهداف از سفر خود به استان سمنان گفت: ظرفیت‌های تولید و سرمایه گذاری در سطح وسیع در این سفر در استان سمنان بررسی می‌شود. پیگیری وعده ها، توافق‌ها و ابلاغ‌های سفر آیت الله رئیسی رییس جمهور به استان سمنان دیگر هدف این سفر است تا بررسی شود تا چه میزان این مباحث محقق شده است.

وی تاکید کرد: وضعیت آینده اقتصادی استان نیز مدنظر است، سمنان در موقععیت خوبی در حوزه ترانزیت، تجارت و عبور کالا قرار دارد و استانی است که می‌تواند انبار‌های لجستیک خوبی برای ارسال کالا به سمت آسیای مرکزی و برعکس در این منطقه ایجاد کرد. در این سفر مسایل مربوط به اقتصاد ملی که استان سمنان می‌تواند در آن تاثیرگذار باشد نیز بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها