رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش استان البرز مطرح کرد؛

حضور سه تن از فرهنگیان استان البرز در مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز

«خانمحمدی» گفت: سه تن فرهنگیان استان البرز به مرحله نهایی هشتمین دوره مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز راه یافتند.
کد خبر: ۵۹۳۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸ - 03June 2023

سه فرهنگی البرز به مسابقات کشوری قرآن، عترت و نماز راه یافتبه گزارش  دفاع‌پرس از البرز، «هادی خانمحمدی» رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محمد ابراهیم خاکپور از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج در رشته روش تدریس احکام و لیلا خزایی‌پور از شهرستان ساوجبلاغ در رشته حفظ کل قرآن کریم به مرحله نهایی این دوره از مسابقات راه پیدا کردند.

وی ادامه داد: طیبه جلیلیان نیز از آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج در رشته نهج‌البلاغه توانست به مرحله کشوری این دوره از مسابقات راه یابد. مرحله نهایی این مسابقات ۳۰ خرداد تا ۱ تیر در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

خانمحمدی متذکر شد: مهمترین هدف برگزاری مسابقات در بخش فرهنگیان را شناسایی معلمان علاقمند، متخصص و ارتقای دانش و نگرش آنان در جریان مسابقات و انتقال آن به دانش‌آموزان می‌باشد و امیدواریم این مسابقات هر سال با استقبال بیشتر معلمان همراه باشد.

رئیس اداره قرآن، عترت و نماز آموزش و پرورش البرز، خاطر نشان کرد: هشتمین دوره مسابقات سراسری فرهنگیان کشور در رشته‌های حفظ کل قرآن، حفظ ۱۰ جزء، قرائت، نهج‌البلاغه و احکام در دو بخش خواهران و برادران فرهنگی به میزبانی مشهدالرضا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار