با صدور پیامی؛

مدیرکل بنیاد شهید مازندران سالگرد ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفت

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.
کد خبر: ۵۹۳۹۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۴ - 03June 2023

مدیرکل بنیاد شهید مازندران سالگرد امام راحل و قیام ۱۵ خرداد را تسلیت گفتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «سعید کهنسال» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت سالروزارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

چهاردهم خرداد، سالروز عروج ملکوتی بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته، روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید. روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، آن نفس مطمئنه آرمیده در جوار حق صاحب عزا شدند.

امام خمینی (ره) یک حقیقت همیشه زنده است، مجتهدی عالم، سیاستمداری محبوب و رهبری عادل که با «ایثار، اقتدار و صلابت» اسلام محمدی را، چون چشمه‌ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستمدیدگان متبلور ساخت.

قیام خونین  ۱۵ خرداد ۱۳۴۲، برگی زرین از تاریخ مقاومت، ایثار، ازخودگذشتگی و جانفشانی مردمان این مرز و بوم را ورق زد و این روز با نام آن مرد عرصه حماسه و عرفان، حضرت امام خمینی (ره)، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عجین و سفر ملکوتی ایشان با این قیام خونین مقارن شد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار و معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره)، سالگرد ارتحال جانگداز امام راحل و شهدای والامقام ۱۵خرداد را به خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر استان مازندران و همچنین به عموم مردم فهیم و ولایتمدار تسلیت عرض کرده و توفیق همگان را از درگاه ایزد منان مسالت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار