در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

معاون تربیت و آموزش ارتش: دستاورد‌های نیرو‌های مسلح امیدآفرین است

امیر سرتیپ «شیخ» گفت: رونمایی از دستاورد‌های جدید نیرو‌های مسلح، عاملی امیدآفرین در جامعه و موجب ایجاد قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات است.
کد خبر: ۵۹۴۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۱:۴۸ - 08June 2023

دستاورد‌های نیرو‌های مسلح می‌تواند در بین مردم امیدآفرینی کند/ رونمایی و دستاورد‌های نیرو‌های مسلح یک قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان استامیر سرتیپ «علیرضا شیخ» معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره مؤلفه‌های امیدآفرینی در جامعه اظهار داشت: ایمان و امید به‌عنوان دو رکن اساسی در فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) برای مسئولین است که در حوزه جهاد تبیین بیشتر به آن‌ها پرداخته شود.

امیر سرتیپ شیخ با بیان اینکه دشمنان به دنبال امیدزدایی در جامعه هستند، افزود: فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) چراغ راهی برای مسئولین است تا با جهاد تبیین، روی نقاط امیدزدایی دشمنان بیشتر کار کنند.

معاون تربیت و آموزش ارتش به نگرانی‌های دشمنان از دستاورد‌های ایران اسلامی نیز اشاره و عنوان کرد: دشمن می‌خواهد با ترویج ناامیدی و ایجاد بی اعتمادی، تلاش شبانه‌روزی مسئولان را زیر سوال ببرد.

وی بیان کرد: زمانی که در یک حوزه دانش و فناوری، دستاورد جدیدی کسب می‌کنیم، دشمن در فضای مجازی و برنامه‌های مختلف سعی در کوچک جلوه دادن آن دستاورد‌ و زیر سوال بردنِ آن دارد.

امیر شیخ همچنین درباره موشک هایپرسونیک «فتاح» گفت: قطعاً این‌گونه دستاورد‌ها می‌تواند در بین مردم امیدآفرینی کند و برای تهدیدات دشمنان پیام کوبنده‌ای دارد؛ رونمایی از دستاورد‌های جدید نیرو‌های مسلح، ایجادکننده قدرت بازدارندگی در برابر تهدیدات دشمنان است.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار