مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس البرز:

دوران زورگویی استکبار جهانی در منطقه به پایان رسیده است

سردار اسلامی با اشاره به تولید و رونمایی از ابر موشک هایپر سونیک فتاح، گفت: دوران عهدنامه ترکمنچای و زورگویی و قلدری آمریکا به پایان رسیده است.
کد خبر: ۵۹۴۹۲۲
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۸ - 08June 2023

دوران زورگویی استکبار جهانی در منطقه به پایان رسیده است

سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از البرز، اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی حتی در زمانی که در اوائل انقلاب در تهیه سلاح انفرادی با مشکل روبرو بودیم، در برابر قدرت‌ها سر خم نکردیم و با غیرت جوانان ایران اسلامی حماسه‌های بزرگی خلق کردیم که در تاریخ دفاع مقدس جاودان شده است.

وی با بیان اینکه ما در دوران دفاع مقدس آموختیم که اگر قدرت نداشته باشیم قدرت مان بومی و متکی به خودمان نباشد، استکبار جهانی برای نابودی ما از هیچ اقدامی دریغ نخواهد کرد، افزود: در دورانی که کشور‌های مدعی حقوق بشر از ارسال هیچ سلاح متعارف و غیر متعارفی به عراق دریغ نمی‌کردند و مسبب موشک باران و بمباران شیمیایی بخش‌های وسیعی از کشور بودند ما آموختیم که باید روی پای خود بایستیم و به همت شهید والامقام شهید طهرانی مقدم ساخت موشک را آغاز کردیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در آن روزگار موشک‌های ما، پاسخ دندان شکنی به صدام و حامیانش بود، تصریح کرد: رژیم جنایتکار بعث عراق و حامیان جنایتکار بین‌المللی آن‌ها به جهت عدم دسترسی کشور به دریافت سلاح از کشور‌های غربی و شرقی تصور پرتاپ موشک از جانب ایران اسلامی را نمی‌کردند، اما غیرت جوانان ایران اسلامی پاسخ کوبنده‌ای به آن‌ها داد و سرآغازی برای ایجاد صنعت موشکی در کشور شد.

سردار اسلامی با تاکید بر اینکه دوران قلدری آمریکا و استکبار جهانی در منطقه به پایان رسیده، خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران اسلامی هرگز به دنبال جنگ نبوده و نیست، اما اگر دست ناپاکی به سمت مرز‌های ما دراز شود آن دست را از آرنج قطع خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار