سردار آسودی درگفت‌وگو با دفاع پرس:

پاسداران اهل قلم می‌توانند جلوی نفوذ دشمن را بگیرند/ برگزاری مراسم انتخاب کتاب سال سپاه توسط موسسه فرهنگی قلم سپاه

مدیر موسسه فرهنگی انتشاراتی قلم سپاه گفت: پاسداران اهل قلم اگر جبهه‌ای عمل کنند، می‌توانند جلوی دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آنها که به‌عنوان بلندگوی کشورهای استکباری عمل می‌کنند را به موقع بگیرند و مانع نفوذ آنها شوند.
کد خبر: ۶۲۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۱ - 13December 2015

پاسداران اهل قلم می‌توانند جلوی نفوذ دشمن را بگیرند/ برگزاری مراسم انتخاب کتاب سال سپاه توسط موسسه فرهنگی قلم سپاه

سردار محمدعلی آسودی مدیر موسسه فرهنگی انتشاراتی قلم سپاه در گفتوگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، گفت: این موسسه برای ساماندهی، نظارت و حمایت از پاسداران اهل قلم، شاعران و ناشران پاسدار راهاندازی شده، و ذیل مجموعه معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه فعالیت میکند.

وی افزود: این موسسه همچنین برگزاری مراسم انتخاب کتاب سال سپاه را نیز عهدهدار شده است؛ که بر این اساس موسسه فرهنگی انتشاراتی قلم سپاه دوره یازدهم انتخاب کتاب سال سپاه در سال آینده را با فراخوانی که در اواسط دی امسال اعلام خواهد کرد، برگزار میکند.

سردار آسودی با بیان اینکه سند راهبردی نیز برای نحوه فعالیت آینده این موسسه در حال تنظیم است؛ تا تحول اساسی برای حمایت و هدایت پاسداران اهل قلم صورت گیرد، اظهار داشت: اکنون پاسداران بر اساس تشخیص خود اقدام به تألیف و نگارش کتاب میکنند؛ در حالی که شرایط امروز به گونهای است که بهصورت فردی نمیتوان در برابر جنگ فرهنگی دشمن ایستادگی کرد.

وی ادامه داد: به همین خاطر این موسسه قصد دارد در زمینههای «انقلاب اسلامی»، «دفاع مقدس» و «مقاومت در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان»، پاسداران اهل قلم را مورد حمایت و هدایت در مسیر مورد نظر قرار دهد؛ تا این عزیزان بتوانند بهصورت جبههای در ابعاد مختلف مقابل هجمه دشمنان و جنگ نرم ایستادگی کنند.

مدیر موسسه فرهنگی انتشاراتی قلم سپاه افزود: بنابراین اگر جبههای عمل کنیم میتوانیم جلوی دشمنان بیرونی و عوامل داخلی آنها که بهعنوان بلندگوی کشورهای استکباری عمل میکنند، را به موقع بگیریم و مانع نفوذ آنها شویم.

وی همچنین اضافه کرد: برای حمایت از ناشران پاسداری که بهصورت شخصی فعالیت میکنند نیاز به داشتن اطلاعات کافی از این عزیزان داریم؛ به همین خاطر این موضوع در دستور کار موسسه قرار دارد.

سردار آسودی در پایان عنوان کرد: برگزاری 15 دوره همایش تجلیل از پاسداران اهل قلم موجب شده تا حدود سه هزار پاسدار اهل قلم و 300 شاعر پاسدار را شناسایی کنیم؛ که البته برای شناسایی بیشتر و نیز تداوم ارتباط با این عزیزان در پی راهاندازی سایتی ویژه پاسداران اهل قلم و شاعران پاسدار نیز هستیم.

نظر شما
پربیننده ها