نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی هنرمند جانباز «غلامرضا راه‌پیما» با محوریت عاشورا

نمایشگاهی از آثار نقاشی و خوشنویسی هنرمند جانباز «غلامرضا راه‌پیما» با محوریت عاشورا و اربعین در محل مرکز دانش‌پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده است.
کد خبر: ۶۲۰۶۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵ - 13December 2015

نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی هنرمند جانباز «غلامرضا راه‌پیما» با محوریت عاشورا

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی از نمایشگاه نقاشی و خوشنویسی هنرمند جانباز «غلامرضا راهپیما» با محوریت عاشورا و اربعین که در محل مرکز دانشپژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر بنیاد شهید و امور ایثارگران برپا شده بود، بازدید کرد.

نماینده ولیفقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در این بازدید یکی از مهمترین جنبههای کار در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را فعالیتهای هنری دانست و بر لزوم فعالیت بیشتر هنرمندان شاهد و ایثارگر در خلق آثار هنری مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت تأکید کرد.

غلامرضا راهپیما هنرمند جانبازی است که از شاگردان و نزدیکان مرحوم استاد حبیبالله فضائلی، نویسنده کتاب «اطلس خط» بوده است. از آثار خوشنویسی و نقاشیخط «راهپیما» تاکنون نمایشگاههای بسیاری در ایران و دیگر کشورهای جهان برپا شده و برخی از آثار وی نیز در موزههای ملی کشورهایی چون بوسنی و هرزگوین، سنگاپور، امارات متحده عربی و... نگهداری میشوند.

گفتنی است، بازدید حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی از نمایشگاه آثار غلامرضا راهپیما در حاشیه بازدید وی از مرکز دانشپژوهان و تشکلهای شاهد و ایثارگر و آشنایی با فعالیتها و دستاوردهای فرهنگی و هنری این مرکز صورت گرفت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار