با حضور حجت‌الاسلام آل هاشم؛

جدیدترین آثار ادبی ارتش رونمایی شد

جدیدترین کتاب‌ها و دستاوردهای پژوهشی ارتش جمهوری اسلامی، صبح امروز با حضور رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رونمایی شد.
کد خبر: ۶۲۳۲۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۴ - 15December 2015

جدیدترین آثار ادبی ارتش رونمایی شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، طی مراسمی تازهترین کتابها و دستاوردهای پژوهشی آجا صبح امروز با حضور حجتالاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش رونمایی شد.

براساس این گزارش، «تأثیر رهنمودهای رهبری در شکوفایی عقیدتی سیاسی»، «درسها و عبرتهای دفاع مقدس»، «تأثیر نقش فرمانده کل قوا در عملکرد سازمان عقیدتی سیاسی آجا»، «ارتش کلمه طیبه 2» و «ارتش کلمه طیبه 3»، «مجموعه بیانات رهبری از فروردین 93 تا فروردین 94» ازجمله آثار ممتاز رونمایی شده در مراسم امروز بودند.

همچنین از آثار دیگری همچون «چهل حدیث به انضمام علوم دینی»، «چهل حدیث رضوی»، «سیستمهای اطلاعات و مدیریت»، «راهبرد سیاست خارجی ایران در 1404»، «احیای قدرت نظامی در روسیه» و «الگوهای رفتاری ایالات متحده در قبال چین» نیز در این مراسم رونمایی به عمل آمد.

سردار عباس سهدهی، مسئول دفتر ارتباطات نیروهای مسلح طی سخنانی در این مراسم، با اشاره به ظرفیتهای ادبی بالای موجود در ارتش گفت: در همین زمینه کارهای بسیار خوبی در سازمان حفاظت اطلاعات و ارتش صورت گرفته است.

وی به پژوهشهای صورت گرفته توسط ارتش در زمینه دفاع مقدس و نقش رهبری در آزادسازی سوسنگرد اشاره و تصریح کرد: فعالیتهای خوبی در زمینه تحقیق و پژوهش در ارتش صورت گرفته که «ارتش کلمه طیبه»، «راهبرد ولایت» و «نقش عقیدتی سیاسی در تقویت بنیه دفاعی» نمونهای ازآن پژوهشهاست.

این مراسم در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار