سردار فتحیان:

مراکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح رشد 40 درصدی دارند/ ساخت شهرک دارویی کشور

مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: شاخص های بهداشت و درمان نیروهای مسلح روز به روز در حال رشد است؛ به نحوی که در مراکز بهداشت و درمان این نیروها رشد 40 رصدی را شاهد هستیم.
کد خبر: ۶۲۳۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱ - 15December 2015

مراکز بهداشت و درمان نیروهای مسلح رشد 40 درصدی دارند/ ساخت شهرک دارویی کشور

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار نصرالله فتحیان مشاور رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در افتتاحیه ششمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح که صبح امروز برگزار شد، گفت: امروز بیمارستانهای درجه یک نیروهای مسلح در مقایسه با بیمارستانهای دولتی قابل ارزیابی هستند؛ زیرا آمادگیهای این مراکز روز به روز در حال رشد است.

وی با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مراکز درمانی نیروهای مسلح بیان داشت: شاخصهای بهداشت و درمان نیروهای مسلح روز به روز در حال رشد است؛ به نحوی که در مراکز بهداشت و درمان این نیروها رشد 40 رصدی را شاهد هستیم.

سردار فتحیان سپس بیان داشت: در کشور ما صنعت داروسازی فرسوده است؛ به همین خاطر با اجازهای که فرمانده معظم کل قوا دادند سه روز در هفته را به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) مأمور شدم تا با کمک این عزیزان اقداماتی در خصوص بهبود صنعت داروسازی کشور انجام دهیم.

وی اضافه کرد: براین اساس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در حال ساخت یک شهرک دارویی با گرایش تولید داروهای نوترکیب و بیوتکنولوژی است؛ که تاکنون بیش از 70 درصد آن به بهرهبرداری رسیده و زمینه حضور 200 کارخانه ساخت دارو نیز در آن میسر شده است.

معاون سابق بهداشت و درمان ستاد کل نیروهای مسلح ادامه داد: با تلاشهایی که در این بخش صورت گرفته توانستیم در تولید «پنیسیلین جی» بهعنوان ماده اولیه تمام آنتیبیوتیکها که تا پیش از این واردکننده بودیم، موفقیتهایی را بهدست بیاوریم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار