دریادار سیاری در جمع خبرنگاران:

نیروی دریایی آماده مقابله با هر تهدیدی است/ توصیه فرمانده کل قوا به ارتش

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تأکید بر اینکه نیروی دریایی آماده مقابله با هر تهدیدی است، گفت: فرمانده کل قوا توصیه کرده‌اند که نیروی انسانی در ارتش باید مؤمن، معتقد، متعهد و متخصص باشد.
کد خبر: ۶۴۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۸ - 23June 2013

نیروی دریایی آماده مقابله با هر تهدیدی است/ توصیه فرمانده کل قوا به ارتش

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر دریادار حبیبالله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه اختتامیه چهارمین جشنواره سراسری حدیث نیروی دریایی ارتش طی سخنانی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: بهترین انتخابات با تمهیدات رهبری در کشور برگزار شد بهطوری که دشمنان نیز به ملت ایران بهواسطه برگزاری این انتخابات تبریک گفتند و هیچ گوشهای از انتخابات را نتوانستند زیر سؤال ببرند.


وی افزود: انتخابات ریاست جمهوری اسلامی ایران بهترین، آزادترین، باوقارترین و سنگینترین نوع انتخابات بود که در ایران صورت گرفت.


فرمانده نیروی دریایی ارتش در پاسخ به سؤال دیگری درباره تهدیدات رژیم صهیونیستی نیز گفت: نیروی دریایی ارتش آماده مقابله با هرگونه تهدیدی است.


امیر دریادار سیاری درباره آخرین وضعیت ناوشکن بایندر خاطرنشان کرد: جوانان این کشور در نیروی دریایی ارتش ناوشکن شهید دریابان بایندر را کاملاً تعمیرات اساسی و فوق اساسی کردند و آن را بهعنوان یک ناوشکن مجهز آماده کردند، این حاکی از توانمندی جوانان این نیرو است.


وی در پاسخ به سؤال دیگری درباره برگزاری جشنواره حدیث و تأثیر آن بین نیروی انسانی نیروی دریایی ارتش گفت: همانطور که رهبر انقلاب فرمودند، نیروی دریایی ظرفیتهای بسیار خوبی دارد و البته تمام ظرفیتها تنها سلاح و تجهیزات نیست و نیروی انسانی نیز بهعنوان یکی از این تجهیزات مورد توجه است.
 

فرمانده نیروی دریایی ارتش با بیان اینکه فرمانده کل قوا همواره توصیه کردهاند که نیروی انسانی در ارتش باید مؤمن، معتقد، متعهد و متخصص باشد، تصریح کرد: اگر میخواهیم نیروی انسانی اینچنینی در ارتش و نیروی دریایی داشته باشیم، باید تلاش کنیم که آموزههای قرآنی و حدیث را بین کارکنان ترویج دهیم و قطعاً در صورت ترویج آموزههای دینی و قرآنی است که معنویت بین نیروی انسانی پدیدار میشود و البته نتیجه آن، پرورش نیروی انسانی مؤمن و متخصص است و قطعاً در آن صورت نیروی دریایی ارتش در عرصه جهانی بهعنوان یک نیروی راهبردی حضور تأثیرگذاری خواهد داشت.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار