یونسی در جلسه ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان مازندران؛

شکوهمندترین حضور مردم ایران در پای صندوق های رأی خواهد بود

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی با اشاره به این که جمود و تحجر در تفکر امام خمینی جایگاهی نداشت و انقلاب اسلامی، چون نگینی در عالم می درخشد، گفت: مردم ایران اسلامی، شکوهمندترین حضور در پای صندوق های رای را به نمایش خواهند گذاشت.
کد خبر: ۶۵۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱ - 10January 2016

شکوهمندترین حضور مردم ایران در پای صندوق های رأی خواهد بود

 به گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، علیرضا یونسی رستمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان، با اشاره به این که دهه فجر یکی از بزرگ ترین اعیاد ملی و مذهبی ما است و نقطه اوج این عید خجسته، 22 بهمن، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: در این روز بزرگ و عظیم تاریخی، ملت ایران اسلامی با برگزاری جشن های پیروزی انقلاب، بهار انقلاب را  جاودانه می کنند.

 وی با اشاره به این که انقلاب اسلامی در زمانه ای به پیروزی رسید که عصر امام خمینی (ره) نامیده شد، بیان داشت: ارائه نظریه ای نو در اداره جامعه فراتر از همه مکاتب و اندیشه های بشری، مهم ترین ویژگی انقلاب بود.

یونسی با اشاره به این که اندیشمندان و نظریه پردازان، انقلاب اسلامی را الهی ترین و مردمی ترین انقلاب جهان توصیف کردند، خاطر نشان ساخت: با نظریه الهی حضرت امام، گرد غربت از چهره اسلام زدوده شد و چهره منور اسلام برای جهانیان جلوه گری مجدد آغاز نمود.

وی افزود: قیام خالصانه، صداقت و خلوص سیاسی، احیا فکر دینی، عدم شائبه های قدرت طلبانه در اندیشه و رفتار حضرت امام و پویایی و شادابی تفکرات معظم له، حق و حقیقت گویی، صبغه دینی انقلاب و دورنگری و عقلانیت حاکم بر آن، موجب دلدادگی جوانان به امام خمینی و تسخیر قلوب ملت انقلابی شد.

یونسی، با اشاره به این که جمود و تحجر در تفکر امام خمینی جایگاهی نداشت و انقلاب اسلامی، چون نگینی در عالم می درخشد، بیان داشت: مردم ایران اسلامی، شکوهمندترین حضور در پای صندوق های رای را به نمایش خواهند گذاشت.

معاون استاندار مازندران بر ارتقا جنبه های فرهنگی ویژه برنامه های گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و تصریح نمود: ماهیت انقلاب اسلامی در نزد نسل جدید مظلوم است و باید با آسیب شناسی برنامه های فرهنگی و هم افزایی و تعامل و بکارگیری روش های بدیع و موثر، جوانان و نسل های تازه را با اصل، عمق و دستاوردهای بزرگ انقلاب و آرمان های امام راحل آشنا نمود.

یونسی بر ارائه طرح ها و ایده های نوآورانه برای معرفی هنرمندانه انقلاب اسلامی از سوی سازمان ها و نهادهای فرهنگی تاکید کرد و گفت: لازم است نمادهای تجسمی برای معرفی و ماندگاری حوادث و رویدادهای تارخی انقلاب اسلامی در شهرهای مختلف استان ایجاد شود.

وی بر استفاده از ظرفیت شبکه های مجازی برای فراگیر کردن جشن انقلاب و ظرفیت تشکل های مردم نهاد در جهت مردمی تر کردن برنامه های این دهه تاکید کرد و یاد آور شد: برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در خصوص شناخت انقلاب اسلامی و ابعاد آن در دانشگاه ها می تواند برای آشنایی بیش از پیش نسل دانشگاهی و جوان جامعه موثر باشد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران، در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که عربستان به دنبال پرچمداری دنیای اسلام بود، اظهار داشت: با طلوع انقلاب اسلامی، اندیشه های مبتنی بر نظریه فرقه گرایانه و تفرقه افکنانه آل سعود افول کرد و خورشید معرفت انقلاب دل همه احرار و مسلمانان آزاده را روشن نمود.

وی با اشاره به این که حمله به سفارت عربستان کاری ناپسند و خلاف معرفت دینی و چارچوب دیپلماسی بین المللی نظام جمهوری اسلامی است، ابراز کرد: عربستان، امروز با این نیرنگ ها در غرقاب و گرداب خود ساخته غرق خواهد شد و اختلاف افکنی بین مسلمانان و هجوم به آنان و حمایت از تروریسم در منطقه، بلای جان آل سعود خواهد شد.

در این جلسه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و مسئول ستاد گرامی داشت دهه فجر انقلاب اسلامی استان و رؤسای کمیته های این ستاد، گزارشی از اقدامات حوزه متبوع را ارائه کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار