جوکار در گفت‌وگو با دفاع پرس:

حضور با بصیرت در انتخابات ضامن تداوم نظام است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: علاوه بر حضور حداکثری مردم باید همگان با بصیرت و هوشیاری در این خروش ملی شرکت کنند تا ضمانتی برای تداوم نظام و جلوگیری از سلطه بیگانگان در کشور باشد.
کد خبر: ۶۵۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۱ - 11January 2016

حضور با بصیرت در انتخابات ضامن تداوم نظام است

محمد صالح جوکار عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس، درباره فرمایش مقام معظم رهبری در میان مردم قم پیرامون حضور همه اقشار در انتخابات گفت: حضور و مشارکت حداکثری مردم یک کشور در انتخابات امر مهم و اساسی برای استواری نظام سیاسی آن جامعه است لذا حضور حداکثری مد نظر رهبری بیانگر این است که انتخابات نقش بازدارندگی در برابر توطئهها و دسیسههای بیگانگان خواهد داشت.

وی ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نشان دهنده اعتقاد مردم به جمهوری اسلامی است که در مجرای رای دادن و حضور پای صندوقهای به عرصه ظهور خواهد رسید لذا توجه مردم به پیام های رهبری در این واپسین روزهای نزدیک به انتخابات همچون عامل بازدارنده در برابر زیاده خواهی کشورهای غربی است.

نماینده مردم یزد با اشاره به اهمیت حداکثری حضور مردم در انتخابات بیان کرد: علاوه بر حضور حداکثری مردم باید همگان با بصیرت و هوشیاری در این خروش ملی شرکت کنند تا ضمانتی برای تداوم نظام و جلوگیری از سلطه بیگانگان در کشور باشد.

جوکار تاکید کرد: مردم با انتخاب اصلح در هر دو انتخابات (مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری) توطئههای غربی را خنثی خواهند کرد و در برابر تهدیدها و تحریمهای مستکبران ایستادگی میکنند.

قابل ذکر است رهبر معظم انقلاب صبح روز شنبه 19/10 /94 در دیدار با مردم قم بر حضورهمه واجدان شرایط رأی دادن در انتخابات  تاکید کردند و انتخابات را متعلق به ملت، ایران و نظام جمهوری اسلامی دانستند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار