استاندار آذربایجان شرقی :

یاد شهیدان دفا ع مقدس دلها را روانه آن سالهای سرشار از معنویت و اخلاق می کند

شهادت گل واژه ی مقدسی است که شمیم دل انگیز آن در کالبد جامعه، حیات و سرزندگی می بخشد.
کد خبر: ۶۵۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۰ - 10January 2016

یاد شهیدان دفا ع مقدس دلها را روانه آن سالهای سرشار از معنویت و اخلاق می کند

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان شرقی پیامی به مناسبت سالگرد عملیات های کربلای 4 و 5 و 8  صادر کرد که متن کامل پیام بدین شرح است:


شهادت گل واژه ی مقدسی است که شمیم دل انگیز آن در کالبد جامعه، حیات و سرزندگی می بخشد. یاد شهیدان دفاع مقدس دلها را روانه آن سالهای سرشار از معنویت، اخلاق و ارز شهای متعالی می کند و چه بسا بر جانهای خسته و رنجور از غفلت، روزمرگی و دنیازدگی جان تازه و انگیزه مضاعف می بخشد تا در غبار این غفلتها راه را گم نکنند.
اینک سالروز سه عملیات کربلای 4 و 5 و 8، چنین فرصتی را برای شهر و دیارمان فراهم کرده است. این سه عملیات به حق از فرازهای کمنظیر تاریخ هشت سال دفاع مقدس است که فتح و ظفر و حماسه را در کنار استقامت و مظلومیت معنی می کنند.
ملت ایران و مردم خطه ی آذربایجان هرگز حماسهی مظلومانهی رزمندگان لشکر 31 عاشورا را در این عملیات فراموش نمی کنند. رزمندگان غواصی که دل در بیکرانه ی سرخ شهادت زدند و پیکرهای مطهرشان برفراز خورشیدی ها چونان علم های حماسه و ایثار مردم این خطه درخشید و برای همیشه تاریخ برافراشته ماند.
اکنون که بار دیگر همت تداوم راه این شهیدان در سنت گرامیداشت یاد و خاطرهی آنان متجلی شده است،  لازم می دانم ضمن قدردانی از این اقدام ارزنده و برگزارکننندگان مراسم، گرامیداشت شهدای عملیات کربلای 4 و 5 و 8 بر این مهم تاکید نمایم که، برگزاری چنین آیین هایی یادآور مسئولیت خطیر آحاد جامعه به ویژه یادگاران دفاع مقدس و نیز مسئولان و کارگزاران نظام در بخشهای مختلف برای تلاش هرچه بیشتر در جهت اعتلای آرمانهای شهدای گرانقدر و پیشرفت ایران اسلامی است.
اینجانب به عنوان خادم کوچک رزمندگان لشکر عاشورا در آن سالهای حماسه و ایثار بر خود می بالم که امروزه فضای مدیریت استان در دولت تدبیر و امید، آکنده از عطر شهیدان و یادگاران دفاع مقدس است. امید که همگی در پرتو گامهایی که در این فرصت خدمت، بر می داریم، در پیشگاه شهیدان سربلند باشیم.
بفضل ا...ومَنّه
اسماعیل جبارزاده - استاندار آذربایجان شرقی

نظر شما
پربیننده ها