طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی؛

"مطهری زاده" فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ شد

طی حکمی از سوی فرمانده نیروی انتظامی، سرهنگ "مطهری زاده" به عنوان فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ معرفی و از زحمات سردار " عرب سرخی" تقدیر شد.
کد خبر: ۶۵۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳ - 11January 2016

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار " کریمی " در مراسم تودیع و معارفه فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، با اشاره به فعالیت های مطلوب و مثمر ثمر یگان ویژه گفت : در این یگان، شاهد نگرش های جدیدی هستیم که برگرفته از دیدگاه خوب سردار "کرمی" فرمانده مقتدر این نیرو در به کارگیری ظرفیت ها و پتانسیل های جدید است.

جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ افزود : یگان ویژه دارای نیروهای متعهد و ولایت مدار است به گونه ای که هرجا یگان ویژه وارد کارزار شده، هیچ گونه دغدغه ای نداشته ایم و همیشه شاهد تعامل خوب این دو فرماندهی،بوده ایم.

ورود امکانات سخت افزاری نوین به یگان ویژه تهران بزرگ

سردار " حسن کرمی" نیز در ادامه این مراسم گفت:یگان ویژه تهران بزرگ از نیروهای ولایی برخوردار بوده و همیشه در ماموریت ها،خوش درخشیده است.

فرمانده یگان های ویژه ناجا افزود : سردار " عرب سرخی" از پیشینه و سوابق خدمتی بسیار خوبی برخوردار است و در سمت فرمانده یگان تهران بزرگ، در بعد عملیاتی و فرهنگی به حق خوب عمل کرده است.

وی ادامه داد: سرهنگ «سعید مطهری زاده» سال ها در حوزه عملیاتی و آموزشی در پایتخت،عهده دار مسئولیت و منشاء تحول بوده است، گزینه پیشنهادی ما برای مسئولیت فرماندهی یگان تهران بزرگ بود که به موافقت فرمانده ناجا، منتج شد.

سردار کرمی تصریح کرد: امیدوارم در آینده نزدیک با درایت و مدیریت سرهنگ "مطهری زاده" شاهد تحولات سازنده در این یگان باشیم . برای موفقیت روزافزون این یگان،امکانات سخت افزاری جدیدی را در اختیار یگان ویژه تهران بزرگ قرار خواهیم داد.

گفتنی است مراسم تکریم و معارفه فرمانده یگان ویژه تهران بزرگ، با حضور "سردار حسن کرمی" فرمانده یگان های ویژه ناجا و "سردار کریمی" جانشین فرماندهی انتظامی تهران بزرگ و جمعی از معاونان و روسای یگان های ویژه در مهدیه امام خمینی(ره) این یگان برگزار شد.

حکم انتصاب سرهنگ "مطهری زاده" توسط رئیس بازرسی یگان های ویژه ناجا قرائت و از زحمات سردار "حسن عرب سرخی" تقدیر شد.

منبع :سایت پلیس

نظر شما
پربیننده ها