امیر نصیرزاده مطرح کرد

رقم خوردن اتفاقی برجسته در تاریخ ایران توسط کارکنان نهاجا

معاون هماهنگ‌کننده نهاجا گفت: اقدام پیشکسوتان نیروی هوایی در 19 بهمن سال 57 و بیعت تاریخی با امام راحل(ره) یکی از اتفاقات برجسته تاریخ کشور است؛ که باعث روسفیدی این نیرو شده است.
کد خبر: ۶۶۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۴ - 16January 2016

رقم خوردن اتفاقی برجسته در تاریخ ایران توسط کارکنان نهاجا

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگکننده نیروی هوایی ارتش در مراسم صبحگاه عمومی ستاد این نیرو با اشاره به 26 دی ماه سالروز فرار شاه خائن از کشور گفت: سرانجام محمدرضا پهلوی بعد از سالها جنایت و کشتار مردم انقلابی و بی دفاع، در مقابل رشد فزاینده قیام ملت ایران و رهبری مدبرانه امام خمینی(ره) تاب مقاومت نیاورد و مجبور به فرار از کشور شد.

وی افزود: شاه خائن با این اقدام و تغییر نخست وزیر و دادن وعدههای پوچ به مردم در صدد خاموش کردن شعله های قیام ملت بود؛ که روشنگریهای رهبر کبیر انقلاب نقشههای حکومت طاغوت را نقش بر آب کرد.

معاون هماهنگکننده نهاجا در ادامه به مقایسه ایران کنونی و ایران قبل از انقلاب پرداخت و اظهار داشت: در رژیم پهلوی ما در بعد اقتصادی یک کشوری کاملا وابسته به غرب بوده، سیاستی منفعلانه داشتیم، و تامینکننده منافع رژیم صهیونیستی بودیم؛ ولی اکنون ما در اقتصاد و صنعت در اکثر حوزهها به خودکفایی رسیده و با سیاست مستقل، یکی از قدرتهای تأثیرگذار منطقه هستیم.

وی بیان داشت: در بعد فرهنگی نیز ایران قبل از انقلاب به دنبال وابستگی کامل فرهنگی به غرب بود؛ ولی اکنون فرهنگ غنی اسلام و انقلاب علاوه بر کشورمان به سایر کشورهای منطقه نیز نفوذ کرده است.

امیر نصیرزاده ضمن تقدیر از اقدام پیشکسوتان نیروی هوایی در بیعت با امام راحل گفت: این حرکت یکی از اتفاقات برجسته کشور است که باعث روسفیدی نهاجا شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: آنچه امروز برای ما مهم است و دشمن نیز در این زمینه برنامهریزیهای کلانی را انجام داده جنگ نرم یا همان تهاجم فرهنگی است، که باید با هوشیاری و پناه بردن به دین و بهرهگیری از آیات عظیم قرآن کریم از تهاجم فرهنگی در امان باشیم.

نظر شما
پربیننده ها