سردار سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار الله‌دادی:

ولایت‌مداری و دینداری عملی شهید الله‌دادی از او یک اسوه تمام عیار ساخته است

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ولایت‌مداری و دینداری عملی شهید الله‌دادی از او یک اسوه تمام عیار ساخته است، وی کسی است که مقامات مادی دنیا هیچ‌گاه در قلب او اثر نکرد و آن عزیز را از پیمودن مسیری که بیش از ۳۰ سال در پی آن بود یعنی شهادت فی سبیل‌الله باز نداشت.
کد خبر: ۶۷۲۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰ - 23January 2016

ولایت‌مداری و دینداری عملی شهید الله‌دادی از او یک اسوه تمام عیار ساخته است

به گزارش دفاع پرس از کرمان، سردار سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه شامگاه پنج شنبه (1 بهمن) در آیین بزرگداشت سالگرد سردار سرتیپ شهید محمدعلی اللهدادی و ۲۲ تن از شهدای این روستا که در روستای پاریز شهرستان سیرجان برگزار شد، به اهمیت شهادت و شهادتطلبی در اسلام اشاره کرد و افزود: شرط رسیدن به نقطه شهادت دل بریدن از تمام مادیات و تعلقات دنیوی است، تمام شهدای ما در درجه اول هجرتی را از قلبهای خود آغاز کرده بودند و آن دل بریدن از دلمشغولیهایی است که در این راه به عنوان سدی در هجرت به سوی پروردگار شناخته میشود.

وی در تبیین ویژگیهای شخصیتی شهید اللهدادی، خاطر نشان کرد: شهید اللهدادی یکی از بنیانگذاران بسیج ثارالله استان کرمان به شمار میرفت و خدمات قابل توجهی را نیز در سپاه الغدیر استان یزد انجام داد به گونهای که تیپ رزمی این استان تحت تأثیر شخصیت و کارکردهای معنوی و اخلاقی آن شهید گرانقدر به “مدرسه الغدیر” مشهور شده بود.

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: این شهید بزرگوار علیرغم تمام مسئولیتهای اجتماعی و نظامی که داشت هیچگاه آلوده به شهرتطلبی نشد، به گونهای که اگر هماینک از مردم همین دیار بپرسید که یک چهره مذهبی و اجتماعی معرفی کنند، بیتردید شهید اللهدادی خواهد بود.

وی شهید اللهدادی را الگویی کامل از اخلاق و ادب دانست و تأکید کرد: ولایتمداری و دینداری عملی شهید اللهدادی از او یک اسوه تمام عیار ساخته است، وی کسی است که مقامات مادی دنیا هیچگاه در قلب او اثر نکرد و آن عزیز را از پیمودن مسیری که بیش از ۳۰ سال در پی آن بود یعنی شهادت فی سبیلالله باز نداشت.

سردار سلیمانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع حریم انقلاب و مقاومت اسلامی، گفت: حرم عقیله بنیهاشم که تاکنون فدائیان بسیاری در حفظ و صیانت از خود دیده است؛ همچون قمری در میان حریم اسلام ناب محمدی(ص) میدرخشد، این همان حریمی است که سرور جوانان بهشت و اشرف مخلوقات حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در راه آن از تمام هستی و جان و مال خود و فرزندان و خانوادهاش گذشته است.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: هماکنون هزاران هزار مدافع حرم حضرت زینب(س) برای حفظ و صیانت از حریم اسلام در برابر دشمنان سوگند خورده قرآن و اهل بیت علیهمالسلام در حال مقاومت و جانفشانی هستند و این برای امت اسلامی بسیار ارزشمند خواهد بود.

وی در پایان این مراسم ابراز داشت: امیدوارم که خداوند به برکت خونهای پاک همه شهیدان بهویژه شهدای این روستا به ما سربازان انقلاب اسلامی توفیق دهد که پاسداران وفاداری در مراقبت از حریم اسلام و مرزهای جمهوری اسلامی باشیم.


گفتنی است شهید اللهدادی در تاریخ ۲۸ دیماه ۱۳۹۴ هنگام بازدید از منطقه قنیطره سوریه مورد هدف بالگرد رژیم صهیونیستی قرار گرفت و به همراه چند تن از رزمندگان حزبالله به فیض شهادت نائل آمد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار