استقبال مردمی از کاروان "شاهدان بصیر"

دلنوشته ای برای مهمانی ده روزه/ باران سبز معرفت فارس، بر نرگس های سرخ عشق

علی رغم سخنان برخی، مردم قدرشناس میهن، به پیشواز گل های پرپری رفتند که سالیان نه چندان دور، خویش را فدای راه امام و انقلاب خویش نمودند. انقلابی که قرار است مقدمه ظهور گل نرگس را فراهم سازد...
کد خبر: ۶۷۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱ - 24January 2016

دلنوشته ای برای مهمانی ده روزه/ باران سبز معرفت فارس، بر نرگس های سرخ عشق

به گزارش دفاع پرس از شیراز، استان فارس ده روز میزبان کاروان "شاهدان بصیر" بود. کاروانی از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس که در خاک غربت برای دفاع از میهن اسلامی خونشان بر تخته سنگ های گرم جنوب ریخت و اکنون پس سال ها دوری از وطن، میهمان استان فارس و سومین حرم اهل بیت(ع) بودند.

فصل سرماست. فصل شکفته شدن گلهای نرگس... و اینک مسافرانی که روزگاری برای ایستادن در نرگسزار عاشقی گل نرگس از یکدیگر سبقت می گرفتند، از سفری طولانی برگشته اند تا فریاد برآوردند که گل نرگس را تنها مگذارید... برگشته اند تا یادآوری کنند راهی را که بایستی برویم تا پرچم توحیدیشان را در پاییز برگریزان فتنه های آخرالزمان، به زمستان سپید طلوع خورشید توحید برسانیم و آن گاه پرچم را به دستان صاحب اصلی اش، گرمابخش زندگی بشر، عدالت گستر جهان، گل نرگس، مهدی موعود(عج)، بسپاریم.

آمده اند تا بگویند ما پرپر شدیم تا به پای قدوم آن گل نرگس بنشینم. تا خود را فرش راه عبور آن یگانه مصلح جهان بنماییم.

این بود که علی رغم سخنان برخی، مردم قدرشناس میهن، به پیشواز گل های پرپری رفتند که سالیان نه چندان دور، خویش را فدای راه امام و انقلاب خویش نمودند. انقلابی که قرار است مقدمه ظهور گل نرگس را فراهم سازد.

این مردم، از هر طیف و قماش و گروهی، به پیشواز آمدند و باران سبز معرفت خویش را نثار قدوم نرگس های سرخ عشق کردند... استقبال بی نظیر مردم فارس از فرزندان میهن، نشان از قدرشناسی و میهمان نوازی آنان دارد.

شهیدان گمنامی که در گمنامی زیستند، در گمنامی، جهادی مقدس نمودند و اکنون در گمنامی آمده اند.

از هر جای میهن که باشند، مهم نیست... مهم این است که آنان، ما را در مقابل تاریخ شرمسار نکرده اند...

نظر شما
پربیننده ها