به مناسبت گرامیداشت حماسه ششم بهمن؛

مسئولان مازندران با خانواده شهدای حماسه ششم بهمن آمل دیدار کردند

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران به اتفاق مسئول روابط عمومی سپاه کربلا مازندران و فرماندهی سپاه ناحیه آمل با خانواده شهید سقا علیزاده و علیرضا ایزدی از شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۶۷۷۸۱
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ - 26January 2016

مسئولان مازندران با خانواده شهدای حماسه ششم بهمن آمل دیدار کردند

به گزارش دفاع پرس از مازندران، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران بهاتفاق مسئول روابط عمومی سپاه کربلا مازندران و فرماندهی سپاه ناحیه آمل با خانواده شهید سقا علیزاده و علیرضا ایزدی از شهدای حماسه اسلامی ششم بهمن آمل دیدار و گفتگو کردند.

سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد حماسه اسلامی شهدای ششم بهمن آمل گفت: گروهکهای ملحد به خیال این که میتوانند با پناه بردن در جنگلهای شمال و با طراحی نقشه شهر آمل را به تصرف خود درآورند که نتوانستند کاری از پیش برند.

 وی افزود: مردم غیور و همیشه درصحنه آمل حتی اجازه ندادند که ساعتی گروهکهای ملحد در داخل شهر دوام بیاورند و آنها را به درک فرستادند.

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران بابیان این که در میان شهدای حماسه ششم بهمن از همه اصناف؛ کارگر، کارمند، دانشآموز، پاسدار و کمیته حضور داشتند، ادامه داد: آنها آمدند تا کارگران را از قید استبداد نجات دهند درحالیکه اکثر شهدای آمل از قشر کارگر بودند.

 سردارملکی بابیان اینکه امروز وظیفه همه مسئولین است که خانوادههای شهدا را تکریم کنند، بیان داشت: تکریم خانواده شهدا در حقیقت ادامه دادن راه شهید است که برای خدا و پاسداری از ناموس و حریم ولایت از جانشان گذشتند.

وی خاطرنشان کرد: وظیفه همه ما است که راه شهدا را بهعنوان فرهنگی به نسلهای آینده انتقال دهیم.

در این دیدار پدر شهید سقا علیزاده و همسر شهید ایزدی ضمن قدردانی از حضور مسئولان خواستار تداوم پیروی از خون شهدا و تبعیت از ولیفقیه شدند.

در پایان این دیدارها مزارشهدای حماسه ششم بهمن در آستان امامزاده ابراهیم (ع) عطرافشانی و گلباران شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار