در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح شد

روایت سردار فدوی از دیدار اخیر حماسه‌سازان ندسا با رهبر انقلاب

فرمانده نیروی دریایی سپاه روایتی کوتاه از دیدار اخیر حماسه‌سازان این نیرو با رهبر معظم انقلاب اسلامی را بیان کرد.
کد خبر: ۶۷۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹ - 30January 2016

روایت سردار فدوی از دیدار اخیر حماسه‌سازان ندسا با رهبر انقلاب

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، ساعت 16:30 سهشنبه مورخ 94.10.22 دو فروند شناور رزمی آمریکایی حامل 10 تفنگدار مسلح که وارد آبهای سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، توسط واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل و تفنگداران آمریکایی نیز به دلیل ورود غیرمجاز به آبهای کشورمان بازداشت شدند.

در پی این اقدام که بازتابهای فراوانی در سطح منطقه و جهان را به همراه داشت، حضرت آیتالله خامنهای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرماندهی معظم کل قوا روز چهارم بهمن ماه، پاسداران حماسهساز جزیره فارسی را به حضور پذیرفته و از عمل هوشمندانه و شجاعانه آنها تقدیر کردند. (خبر این دیدار را اینجا بخوانید)

امام خامنهای پیش از این دیدار نیز یعنی روز 30 دی ماه طی سخنانی در جمع دستاندرکاران برگزاری انتخابات، به موضوع توقیف شناورهای آمریکایی اشاره و از آن بهعنوان کاری بسیار درست یاد کردند. (اینجا)

سردار دریادار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه در گفتوگو با خبرنگار  دفاعی امنیتی دفاع پرس، در همین زمینه ضمن اشاره به دیدار حماسهسازان با فرمانده کل قوا حضرت امام خامنهای اظهار داشت: همانطور که حضرت آقا کار را عالی توصیف کردند، این دیدار هم برای ما و کادر نیروی دریایی سپاه توفیقی بزرگ و دیداری عالی بود.

نظر شما
پربیننده ها